Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Crossy

Crossy

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 20:28

Sinds gisteren mijn s2. First of; wat een geweldige telefoon!

Ik heb alleen een vrij serieus probleem met m'n WIFI verbinding thuis.

Ik kan namelijk wel verbinden hiermee, dan krijg ik ook het WIFI icoontje bovenin die balk, status is verbonden etc. maar wanneer ik iets start dat met internet te maken heeft weigert ie. Whatsapp stuurt/ontvangt geen berichten, internetpaginas laden niet, YouTube geeft een verbindingsfout ''Er is een probleem met het netwerk - (Opnieuw proberen)". Dit alles terwijl WIFI gewoon aan staat en signaal doorgeeft.

- WIFI werkt wel op ander(e) netwerk(en)
- 3G en H netwerk werken vlekkeloos
- Mijn broer heeft ook een s2, die werkt wel op ons netwerk (conflict misschien?)
- Andere telefoons hebben ook altijd probleemloos gewerkt op dit netwerk

Edit: voor de techneuten onder ons, ik heb even gekeken of ik iets wijzer wordt van een WiEye run, ik zie het volgende:
Strength: -63 dBm
Channel: 11
Frequency: 2462 MHz

Heel af en toe komt er ook een ander netwerk omhoog die op hetzelfde channel en dezelfde frequency zit. Kan dit er iets mee te maken hebben?

Iemand enig idee?

Bvd!

Bewerkt (23 juni 2011 20:28)
't_Management

't_Management

• Lid sinds 26 juni 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2011
  • 12:13

Ik heb hetzelfde probleem hier. De SGSII sinds een week thuis, alles werkt prima. Als ik echter WIFI-verbinding maak dan geeft hij ook aan dat er problemen zijn met het netwerk (terwijl ik dus wel verbinding heb).

Bewerkt (26 juni 2011 12:13)
Crossy

Crossy

• Lid sinds 07 augustus 2009
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2011
  • 12:16

Hmm,

Bij mij is het opgelost door de WIFI router (of hoe heet t) opnieuw op te starten, toen kon ik wel succesvol verbindingen maken.

Alleen dag daarna kon mn broer niet inloggen (met ook een S2) zei hij, ben er verder niet op ingegaan dus weet niet hoe serieus dat was. Hij woont niet bij mij dus verder alles zo gelaten anders had ik later geen verbinding meer

Dat is dan ook het enige advies wat ik je kan geven… succes!

Bewerkt (26 juni 2011 12:16)
arieos

arieos

• Lid sinds 29 april 2010
  • Berichten 283
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2011
  • 12:34

Hebben jullie wel de nieuwste update er op staan? Bij mij werkt wifi goed zelfs op zolder doet wifi het (router staat in de meterkast)

Bewerkt (26 juni 2011 12:34)
't_Management

't_Management

• Lid sinds 26 juni 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 26 juni 2011
  • 13:40

Ik heb het probleem niet alleen thuis. Ook bij mijn ouders en schoonouders. Het ligt dus niet aan mijn router.

Bewerkt (26 juni 2011 13:40)
't_Management

't_Management

• Lid sinds 26 juni 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2011
  • 08:56

Niemand die het weet?

Bewerkt (28 juni 2011 08:56)
ravi

ravi

• Lid sinds 19 juli 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2011
  • 23:46

Ook ik heb probleem met de Gs2. Connect wel maar signaal is heel zwak. 5 meter van mijn router en ik heb geen connection meer. De GS1 daarentegen werkt prima op de zelfde router. Heb 2 modellen uitgeprobeerd maar beiden hebben dus een zwakke verbinding.
Samsung heft een update uitgevoerd maar probleem blijft bestaan.
Zijn er meerdere ervaringen zoals deze?

Groet,
Ravi

Bewerkt (19 juli 2011 23:46)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2011
  • 23:56

Crossy;183592
Sinds gisteren mijn s2. First of; wat een geweldige telefoon!

Ik heb alleen een vrij serieus probleem met m'n WIFI verbinding thuis.

Ik kan namelijk wel verbinden hiermee, dan krijg ik ook het WIFI icoontje bovenin die balk, status is verbonden etc. maar wanneer ik iets start dat met internet te maken heeft weigert ie. Whatsapp stuurt/ontvangt geen berichten, internetpaginas laden niet, YouTube geeft een verbindingsfout ''Er is een probleem met het netwerk - (Opnieuw proberen)". Dit alles terwijl WIFI gewoon aan staat en signaal doorgeeft.

- WIFI werkt wel op ander(e) netwerk(en)
- 3G en H netwerk werken vlekkeloos
- Mijn broer heeft ook een s2, die werkt wel op ons netwerk (conflict misschien?)
- Andere telefoons hebben ook altijd probleemloos gewerkt op dit netwerk

Edit: voor de techneuten onder ons, ik heb even gekeken of ik iets wijzer wordt van een WiEye run, ik zie het volgende:
Strength: -63 dBm
Channel: 11
Frequency: 2462 MHz

Heel af en toe komt er ook een ander netwerk omhoog die op hetzelfde channel en dezelfde frequency zit. Kan dit er iets mee te maken hebben?

Iemand enig idee?

Bvd!

Zoveel ip adressen via je router, daar ligt het niet aan. Je zou eens een fabrieksreset kunnen overwegen. Dat wil nog wel eens helpen. Als je dat ga doen vergeet dan geen backup van je gegevens te maken!

Bewerkt (19 juli 2011 23:56)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Meshell

Meshell

• Lid sinds 08 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2011
  • 12:45

Voordat ik een nieuwe discussie start en daarover discussies krijgt begin ik maar hier bij Wifi problemen. Ik ben nieuw hier en
wil het volgende probleem kwijt met wat betreft een Wifi probleem. Die kan ik nu hier delen met anderen, en of anderen dit probleem ook kennen. Het is namelijk zo, dat mijn wifi spontaan aanspringt zonder dat ik hem ingeschakeld hebt. Wanneer ik met mijn vinger over het scherm scrollt dan gaat hij weer vlug uit. Soms komt ie op en moet ik hem handmatig uitzetten Keer op Keer.

Dit had ik nooit eerder gehad met mijn Samsung Galaxy S2. Ik heb alles al geprobeerd. In instellingen, slaapstand, wifi instellingen uitvinken, netwerkmelding uitvinken, geavanceerd wifi slaapstandbeleid alle 3 geprobeerd, van nooit, nooit indien en wanneer scherm, etc,.etc,. Ip instellingen gechecked, alles dubbel check. Alle applicaties doorlopen ivm met aut update, 2x hard reset, terug naar fabrieksinstellingen. Aan kies aangesloten. Samsung account 2 keer actief gemaakt. Wil niet naar fabrieksinstellingen omdat samsung vraagt wachtwoord. Wachtwoord is goed, maar hij werkt niet via Privacy, wis alle gegevens op telefoon, telkens ERROR van samsung wanneer je wachtwoord wilt gebruiken. Heeft het te maken met het vinkje: Telefoon wordt op afstand gewist en gevolgd? IK WEET HET NIET MEER!

ik ben het einde raad en weet echt niet meer hoe ik die wifi de baas kan zijn. Het lijkt wel een op afstand bestuurbare wifi door een achtergebleven app? Ik weet het allemaal niet meer. Zou weg moeten zijn als alles al gewist was. Simkaart en SD kaart is eruit geweest, noem maar op. Macfee mobile security alles doorlopen, behalve dat deze automatisch backup maakt aangevinkt. En nog steeds hetzelfde probleem. staat er iets in de Rom/Ram wat er niet meer uit kan, dat deze oorzaak geeft? Joost mag het weten, en wist hij het maar, dan was het probleem verholpen.

Nu is mijn vraag: Wie heeft ook, of kent dit probleem, dat wifi zelf doet waar hij zin in heeft? Mijn collega heeft 2 samsung galaxy S2, en heeft dit probleem al helemaal niet. Zelfs hij vindt het zeer vreemd te noemen. Hopelijk dat het met de upgrade naar 2.3.4 dit vreemde wifi gedrag over is. Ik hoor graag wie mij zou kunnen helpen, want op internet is hier bijna niets over te vinden. ik zou daar heel blij mee zijn als dit probleem over is.

Bewerkt (8 augustus 2011 12:45)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2011
  • 15:18

Verwijder je wifi instellingen, dus gebruikersnaan en wachtwoord. Start je toestel opnieuw op en vul je gebruikersnaam en wachtwoord weer in.

Bewerkt (8 augustus 2011 15:18)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren