Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

metal-ace

metal-ace

• Lid sinds 06 maart 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 13:21

Is het aan te raden om je batterij een keer helemaal te laten leeg lopen, om een langere batterij duur te krijgen? Ik heb al mn processen uitgezet en ook opstart programma's uitgezet maar toch is die na een halve dag al voor meer dan de helft leeg :-s. Het lukt mij niet om een print screen te maken met power + home knop dus kan mn batterij status plaatje niet uploaden.

Wie oh wie weet hoe ik mn batterij duur kan verlengen.

Btw…. ik heb al wel een processen en beheer programma (optimize toolbox).

Send from my SGS II using Tapatalk.

Bewerkt (1 juni 2011 13:21)
Arjanslagwerk

Arjanslagwerk

• Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 15:46

Heb zelf geen S2 maar als je batterij voor de helft leeg is na een halve dag is dat redelijk normaal hoor (Ligt er ook aan hoeveel je hem gebruikt natuurlijk). Smarthphones gaan nou eenmaal snel leeg. Of het helemaal leeg laten lopen goed is weet ik niet. Mij is in de winkel verteld dat je de eerste keer je telefoon 5 keer leeg moet laten lopen en dan helemaal opladen, en daarna één keer per maand. Maar ik heb ik ook weer gehoord dat het juist niet goed is. Dus tja..

Screenshot maken staat in dit Topic: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s2/17846-tip-screenshot-maken.html

Bewerkt (1 juni 2011 15:46)
bloeper

bloeper

• Lid sinds 27 april 2011
  • Berichten 98
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 17:10

Voor zover bij mij bekent is het helemaal leeg laten lopen van een batterij goed mits het geen Li-ion is…
Als dit wel een li-ion batterij is, mag hij niet eens helemaal leeg (zit ook een hardware matige bescherming in), dus kan me niet voorstellen dat dat heel veel gaat uitmaken met die vijf keer.

Bewerkt (1 juni 2011 17:10)
Dutchlimits

Dutchlimits

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 616
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 17:59

Er zit in de KE2 (originele) rom van samsung een bug. Zodra je upgrade naar versie KE7 dan is de batterijduur stukken langer. De update is nog steeds niet in NL beschikbaar (voor zover ik weet) maar je kan het wel zelf flashen vanaf XDA o.i.d.

Bewerkt (1 juni 2011 17:59)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 18:18

Hier heel veel (ook technische) info over de batterij: http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/12349-faq-batterijproblemen.html

Bewerkt (1 juni 2011 18:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren