Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

b_db90

b_db90

• Lid sinds 21 april 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2013
  • 18:58

Ja dat is wat ik doe, maar hij geeft dan nog steeds weer dat het de 6xx kernel is en is de back up dus niet mogelijk..

Bewerkt (21 mei 2013 13:51)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 3 maart 2013
  • 19:16

Dat klopt, die 5.xx kernel moet op een ICS rom, en ik ben bang dat de overige kernels ook niets kunnen met een CWM 5.xx versie backup, omdat die ook allemaal al met de CWM 6.xx versie werken. Dus ik ben bang dat je eerst een ICS rom moet gaan flashen met Odin, dan die rooten met een oude(re) siyah kernel (misschien zelfs wel een 4.xx versie), dan je backup terugzetten. Maar als je zover bent kun je misschien beter je contacten synchroniseren met je google/gmail account, die komen dan wel 'vanzelf' terug als je op je nieuwe rom weer aanmeldt bij gmail (net als in mijn geval m'n agenda items). Edit: Nog even gekeken bij gokhanmoral, en die 6.xx kernel is inderdaad onbruikbaar voor de Jellybean, maar dat wist jij al....sorry...

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

b_db90

b_db90

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2013
  • 19:36

Daar zat ik ook al aan te denken ja. Maar die ICS rom die ik er op had staan heb ik niet meer. Was een kpn versie van 4.0.4 volgens mij. Welke kan ik het best gebruiken en waar kan ik die vandaan halen? Volgens mij waren mijn contacten ook gewoon gesynchroniseerd met mijn google account, maar hij heeft ze niet terug gezet en weet ook niet hoe ik dat alsnog zou kunnen doen. Mijn agenda heeft hij trouwens wel terug gezet. Die was gedeeltelijk van mijn hotmail account en die had ik nog niet ingesteld. Is het mogelijk om alle agendapunten van mijn hotmail account over te zetten naar mijn gmail account? Ik exporteerde mijn agenda, contacten en foto's nog wel eens een naar mijn pc via Samsung Kies aangezien het synchroniseren al vaker niet optimaal heeft gewerkt bij mij. Nu herkent hij mijn telefoon niet meer nadat ik mijn Jelly Bean versie geroot heb. Heeft iemand misschien een manier om Kies alsnog werkend te krijgen of betere opties (Kies is ook geen pretje).

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 3 maart 2013
  • 19:42

Hier staat een 4.0.4 stock open XEN rom: [url]http://dl.dropbox.com/u/80513551/I9100XWLPW_I9100XENLPB_XEN.zip[/url] misschien heb je er iets aan.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

b_db90

b_db90

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 4 maart 2013
  • 00:15

Zelfs na het flashen van jouw XEN ROM en een 4xx kernel krijg ik de foutmelding: md5 mismatch! Dacht het wel even te doen, maar bleek toch lastiger dan gedacht. Frustrerend dat het niet lukt, maar van de week geen tijd meer dus eieren voor mijn geld gekozen. Heb uiteindelijk met de stock versie via Kies een gedeelte van mijn nummers terug kunnen krijgen en hem daarna weer geroot. Nu kan ik dan eindelijk gaan gebruik gaan maken van Jelly Bean, mijn 1e indruk is iig erg goed! Bedankt voor de hulp!

jasonboersma

jasonboersma

• Lid sinds 13 februari 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2015
  • 17:12

Hallo,
Ik heb net mijn S2 geroot en wou een custom firmware erop doen maar dat ging verkeerd, ik gooide de officiele firmware erop wil ik hem weer rooten maar telkens als ik mijn mobiel uit doe zegt hij in odin dat hij mijn mobiel niet meer ziet? iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren