Gewoon de SGS II pakken, betere smartphones heb je niet
SGS bevalt goed dus SGS2 dualcore whaa :d
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
redmaner;103192
SGS bevalt goed dus SGS2 dualcore whaa :d
Toch niet de moeite een sgs weg te doen voor een sgsII
maar moest ik een nieuwe toestellen willen was ie meteen verkocht
Galaxy S II natuurlijk, zeer goed toestel lijkt mij met een krachtige dual core, enige nadeel is dat hij wel iets groter is als de normale galaxy.
Wow, of jullie zijn allemaal enorme Samsung fans, of de SGS (en verwachting van SGS II) is echt heel goed.
Ik heb niet zulke super verhalen over TouchWiz gehoord en ben zelf best gecharmeerd van HTC Sense…
Zoals de post begint, ben ik heel benieuwd naar de HTC Desire HD2 (als die idd is als de gelekte specs afgelopen weekend), maar de SGS II ziet er wel echt heel goed uit: grotere capaciteit batterij & heel plat zijn voor mij de grootste pré's.
Hoe zit het met het batterijverbruik van de SGS? (uit mijn Desire pers ik nu een uur of 15 bij middelmatig gebruik)
Hoe zit het met het adresboek? (en integratie met bv facebook etc)
Wat vinden jullie het beste aan je telefoon (en welke is dat), en wat vind je het vervelendste?
T-mobile G1, HTC Desire, SGS2 , SGS4 Google Edition x2.
OnePlus One
OnePlus 2
sartaxi;103767
Wow, of jullie zijn allemaal enorme Samsung fans, of de SGS (en verwachting van SGS II) is echt heel goed.
Ik heb niet zulke super verhalen over TouchWiz gehoord en ben zelf best gecharmeerd van HTC Sense…
Zoals de post begint, ben ik heel benieuwd naar de HTC Desire HD2 (als die idd is als de gelekte specs afgelopen weekend), maar de SGS II ziet er wel echt heel goed uit: grotere capaciteit batterij & heel plat zijn voor mij de grootste pré's.
Hoe zit het met het batterijverbruik van de SGS? (uit mijn Desire pers ik nu een uur of 15 bij middelmatig gebruik)
Hoe zit het met het adresboek? (en integratie met bv facebook etc)
Wat vinden jullie het beste aan je telefoon (en welke is dat), en wat vind je het vervelendste?
Sgs 2. Ga onmiddellijk custom rom ontwikkelen met Darky eens die uit is
Sent from my Galaxy S
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Ik hoopte dat HTC een opvolger van de Desire HD zou aankondigen en ben een beetje teleurgesteld nu….
wat mij betreft is na MWC (ok, nog niet afgelopen…dus wie weet) de Galaxy SII de beste Android-phone op de markt.
Ben benieuwd hoe anderen hier over denken….
T-mobile G1, HTC Desire, SGS2 , SGS4 Google Edition x2.
OnePlus One
OnePlus 2