Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

punkyfish

punkyfish

• Lid sinds 29 maart 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2020
  • 16:00

Hi,

Ik heb wat hulp nodig. Ik ben overgestapt van iPhone naar Android. Bij mijn iPhone als ik een nieuwe melding zag bij een app en ik bekeek het bericht en sloot de app weer af, dan was de melding van het nieuwe bericht verdwenen. 
Op mijn Samsung blijft de melding staan ook al heb ik deze afgehandeld. Ik heb dus veel apps waar een nummertje bij staat dat er nieuwe meldingen zijn terwijl die er niet zijn als ik de app open. 
Bij andere apps ontvang ik juist geen melding terwijl er wel een nieuw bericht in de app is, dit is bv bij Marktplaats het geval. Op mijn oude telefoon zie ik een 1-tje staan dat er een nieuw bericht/bod is ontvangen die ik moet beantwoorden, maar op mijn Samsung blijft het stil.

Ook bij Whatsapp was ik gewend bij een nieuw bericht op mijn scherm een korte intro hiervan te zien bij mijn iPhone van wie het bericht afkomstig was en de eerste regels ervan, maar op mijn Samsung hoor ik alleen een geluid en heb ik verder geen idee van welke app het bericht komt en wat het dan precies is. Alleen als ik de telefoon ontgrendel en van boven naar beneden swipe, dan kan ik de meest recente meldingen zien maar dan moet ik aan de tijd van de melding zien welke het nu was. Anders is het raden welke app een geluidje geeft en wat dat geluid betekent. Ik heb al wel online gelezen dat bij Whatsapp de meldingen niet meer komen zoals ik ze op mijn oude telefoon gewend was omdat Whatsapp dat heeft geblockt ofzo?

Alvast bedankt!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren