Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Gilb

Gilb

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2019
  • 18:55

Ik ben me vast aan het oriënteren voor een hoesje of case voor mijn aan te schaffen S10(+). Mijn S8 die ik nu nog heb, heb ik ondanks een Casemate case een keer laten vallen waarna er een breuk in het glas. Dit wil ik met mijn nieuwe S10(+) niet weer laten gebeuren. Ik weet, er is geen enkele case die volledige bescherming biedt, maar wat is jullie ervaring? Zelf denk ik bijv. aan de Otterbox Defender. Het nadeel hiervan lijkt me dat hij wat bulky is, maar misschien valt het wel mee. Heeft iemand hier ervaring mee?

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2319
  • Reputatie 20
  • 16 mei 2019
  • 11:44

Ze zeggen (en die hebben we dus ook), dat een screenprotector, die er thermisch opgeplakt word, garantie bied tegen breuken.
Rond de 30 euro.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

cowboyspeedy88

cowboyspeedy88

• Lid sinds 30 december 2017
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2019
  • 19:31

dat vind ik wel vreemd hoor dat je met een case mate een breuk in je scherm heb gehad . want ik had die voor mijn s2 en die heb ik regelmatig laten vallen en nooit geen last er van gehad . maar ik had wel de tough case mate 
dan heb je een rubberen hoes en dan pas je harde cover er over heen . dus je heb dan dubbele bescherming 
ik heb nu een gewone tough case voor mijn s10 en hij is al een keer gevalen van af de bank en geen probleem met het scherm tot nu toe 
heb hem van pixum gekocht met foto van mijn eigen er op voor nog geen 30 euro

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5990
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 27 mei 2019
  • 19:56

voor mijn s8 heb ik de spigen tough armor: https://www.spigen.com/collections/galaxy-s8/products/galaxy-s8-case-tough-armor?variant=30615824705

en daar ben ik erg blij mee, hij valt zo nu en dan en voorlopig is er niks aan de hand. Bij een volgende toestel zal ik weer een spigen nemen. Mijn vriendin heeft een otterbox (weet even niet welke serie) voor de s9, die vind ik persoonlijk ook te bulky, maar lijkt wel de meeste bescherming te hebben.

cowboyspeedy88

cowboyspeedy88

• Lid sinds 30 december 2017
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 27 mei 2019
  • 20:36

ja das ook een goed cover voor je mobiel hij is in ieder geval wel goed beschermd alleen op pixum heb je dan niet die standaard er op zitten maar wel een eigen foto en hij is wat goedkoper. maar het blijft jouw keus

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren