Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

C3tscan

C3tscan

• Lid sinds 21 oktober 2010
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 08:27

Na veel problemen heb ik eindelijk Froyo 2.2 op me SGS gekregen via (Scandinavische versie van Froyo omzetten naar Nederlandse versie)

Maar heb nu een paar rare dingen:

1. Sommige Apps (Google Maps, Memo, Plaatsen, en nog een paar), kan ik niet starten (Na opstarten word hij meteen geforceerd gesloten).
2. Contacten krijg ik niet meer toegevoegd, Melding: Kan Contact niet Opslaan
3. Veranderen van USB Modes is nergens te vinden (Kan alleen kiezen als ik hem aansluit op me computer)

Voor de rest is me tel gewoon lekker snel na de update, maar dit zijn wel irritante problemen.

Als iemand me zou kunnen helpen, zou echt top zijn.

Thanks in Advance

Bewerkt (14 november 2010 08:27)
Patrickktm

Patrickktm

• Lid sinds 14 november 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 10:07

Goedemorgen heb je hem al een factory reset gegeven?

groet Patrick

Bewerkt (14 november 2010 10:07)
Herman_Blom

Herman_Blom

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 12:40

Ik stel vast dat mijn Samsung Galaxy s na installatie met Froyo regelmatig kortstondig vastloopt. Het scherm wordt zwart en het toestel trilt regelmatig en keert na enige tijd weer terug in het basisscherm.
Een tweetal mensen in mijn omgeving hebben met hun toestel de zelfde problemen dus ik vrees dat iedere gebruiker dit moet hebben. Ik kan nog geen ervaringen op het internet vinden maar misschien kan iemand mij hierover inlichten.

Bewerkt (14 november 2010 12:40)
ghager

ghager

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 13:05

Hier het zelfde probleem. SGS werkte prima met 2.1, en met 2.2 zou het alleen maar mooier worden. Helaas, hij is nu regelmatig een stuk trager, loopt regelmatig vast, en ook het pulldown-menu reageert soms niet. Hebben meer mensen dezelfde problemen? En natuurlijk veel belangrijker,
weet iemand ook een oplossing?

Ondanks bovenstaande is Android voor de toekomst, en heeft Samsung het in de Galaxy S heel mooi ingepakt!

Bewerkt (14 november 2010 13:05)
polo

polo

• Lid sinds 11 september 2010
  • Berichten 574
  • Reputatie 10
  • 14 november 2010
  • 13:13

ghager;58897
Hier het zelfde probleem. SGS werkte prima met 2.1, en met 2.2 zou het alleen maar mooier worden. Helaas, hij is nu regelmatig een stuk trager, loopt regelmatig vast, en ook het pulldown-menu reageert soms niet. Hebben meer mensen dezelfde problemen? En natuurlijk veel belangrijker,
weet iemand ook een oplossing?

Ondanks bovenstaande is Android voor de toekomst, en heeft Samsung het in de Galaxy S heel mooi ingepakt!

Dat met het pulldown-menu had ik ook. Dat deed mij beslissen om de factory reset te doen.
Mijn apps kon ik heel vlug, vlugger als met 2.1, terug downloaden en installeren via appbrain(waarschijnlijk gebruikte ik het niet volgens de regels van de kunst maar ik deed gewoon een hele nieuwe install aan de hand van wat er voordien op mijn gsm stond)
Mijn contacten en agenda staat volledig op gmail.
Ook met kies kun je backuppen…
Enfin, na de reset geen problemen meer gehad…

Bewerkt (14 november 2010 13:13)
francois

francois

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 14:41

Weet iemand toevallig hoe je op een veilige manier van froyo 2.2 weer naar eclair 2.1.1 kan terug “downgraden”.
Vondt het toen ik hem kreeg met de oude versie beter en vooral de battery, wat een drama is dat geworden.

Heb de telefoon gewoon netjes via kies geupgrade. geen bijzondere apps erop staan en niet illegaals gedaan

Wie kan mij helpen

Bewerkt (14 november 2010 14:41)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 14 november 2010
  • 18:16

francois;58940
Weet iemand toevallig hoe je op een veilige manier van froyo 2.2 weer naar eclair 2.1.1 kan terug “downgraden”.
Vondt het toen ik hem kreeg met de oude versie beter en vooral de battery, wat een drama is dat geworden.

Heb de telefoon gewoon netjes via kies geupgrade. geen bijzondere apps erop staan en niet illegaals gedaan

Wie kan mij helpen

Gooi eerst eens een factory reset erover…helpt dat niet, wat ik zeer betwijfel, dan kun je proberen om via kies en het register die 2.1 tetug te krijgen.
Ik lees dat de toestellen ook nog origineel zijn…terwijl we sllemaal weten dat samsung steken heeft laten vallen omtrend snelheid en lag.
Samsung gaat dat niet voor je oplossen!
Dus als je origineel wilt blijven dan moet je leren leven hiermee.

Ben je bereid niet meer origineel te blijven dan krijg je er een bliksemschicht voor terug…

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (14 november 2010 18:16)

Samsung Galaxy S8+

francois

francois

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 15 november 2010
  • 10:24

Maar hoe doe je dat dan terugzetten?
factory reset helpt niks mbt batterij

Bewerkt (15 november 2010 10:24)
Tassie36

Tassie36

• Lid sinds 09 september 2010
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 15 november 2010
  • 10:47

Ik had ook al aardig spijt van Froyo, traag, haperingen en zwarte schermen enzo, maar nadat ik hem gisteravond geroot heb, ben ik helemaal blij! Hij loopt als een stralend zonnetje nu!

Bewerkt (15 november 2010 10:47)
francois

francois

• Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 15 november 2010
  • 11:36

Tassie36;59184
Ik had ook al aardig spijt van Froyo, traag, haperingen en zwarte schermen enzo, maar nadat ik hem gisteravond geroot heb, ben ik helemaal blij! Hij loopt als een stralend zonnetje nu!

maar hoe is je batterij gebruik??
ik haal maar 10-12 uur met een opgeladen batterij in de stand-bye stand

Bewerkt (15 november 2010 11:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren