Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

veroen

veroen

• Lid sinds 31 oktober 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 14:07

Goedemiddag,
ik ben bezig om mijn galaxy te updaten naar 2.2.
ben zelf niet een held met dit soort dingen en zit hier het forum door te lezen maar kan zo het antwoord niet vinden.
heb de how to doorgelezen en gevolgd maar krijg steeds de volgende melding bij het maken van een backup: an error occured to run privileged commands.
Wat voor stappen moet ik nu ondernemen.
wil een backup maken van mijn apps en highscores e.d. namelijk.

Alvast bedankt!

Bewerkt (9 november 2010 14:07)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 14:14

Hier heb ik even wat meer informatie bij nodig hoor

Wat is de versie van je toestel nu ?
Ben je geroot of is alles nog origineel ?
Welk backup programma gebruik je ?

Bewerkt (9 november 2010 14:14)

Samsung Galaxy S8+

veroen

veroen

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 14:18

AVS;57051
Hier heb ik even wat meer informatie bij nodig hoor/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Wat is de versie van je toestel nu ? firmwareversie 2.1updat1
Ben je geroot of is alles nog origineel ? alles nog origineel, niks geroot
Welk backup programma gebruik je ? programma zoals beschreven in topic: How To: Maak een complete Nandroid systeembackup

hopelijk is dit voldoende?

Bewerkt (9 november 2010 14:18)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 14:21

yupIs voldoende.

Vergeet die nandroid backup maar. Je moet geroot zijn daarvoor en dat ben je niet dus gaat die niet lukken.
Als je de update van 2.2 via Kies erop wil zetten dan hoef je ook eigenlijk geen backup te maken, die update wist nl helemaal niets van je toestel

Bewerkt (9 november 2010 14:21)

Samsung Galaxy S8+

veroen

veroen

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 14:23

AVS;57055
yup/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Is voldoende.

Vergeet die nandroid backup maar. Je moet geroot zijn daarvoor en dat ben je niet dus gaat die niet lukken.
Als je de update van 2.2 via Kies erop wil zetten dan hoef je ook eigenlijk geen backup te maken, die update wist nl helemaal niets van je toestel/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

hmm dat klinkt als goed nieuws/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
heb echter ook op andere fora gelezen dat je je toestel moet terugzetten naar de fabrieksinstellingen dan om zo tot optimale prestaties te komen.
Toestel hapert nu regelmatig namelijk en blijft soms ook lang hangen bij het openen van apps e.d.

Daarnaast wil ik eigenlijk wel een backup maken maar daarvoor moet ik hem wel rooten begrijp ik?

In ieder geval vast bedankt!

Bewerkt (9 november 2010 14:23)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 14:32

Dat haperen is wel veel meer een 2.1 kwestie hoor. Op 2.2 zul je zien dat het al heel veel minder is.
Die fabrieksinstellingen wordt vaak wel gebruikt, maar dat doe je toch pas nadat je 2.2 erop hebt staan. Dus je kunt altijd eerst kijken of je toestel zo beter functioneerd en als je nog steeds problemen ondervindt…waarvan ik denk dat die een heel stuk minder zullen zijn…dan kun je altijd nog een manier zoeken voor een backup en een systeemreset doen.

Alles gewoon lekker stap voor stap

Bewerkt (9 november 2010 14:32)

Samsung Galaxy S8+

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren