Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

danzig

danzig

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 november 2010
  • 22:20

Hoi!
Mijn vriendin en ik hebben allebei Google Calendar agenda's. Om een beetje rekening te kunnen houden met elkaars agenda's i.v.m. (gezamenlijke) afspraken, hebben we elkaar gemachtigd om elkaars agenda te raadplegen. Op mijn PC gaat dat prima: in mijn Google Calendar kan ik haar afspraken inzien en op haar PC gaat dat ook goed: zij kan mijn afspraken bekijken.

Echter, op haar Samsung Galaxy S is alleen haar eigen agenda te zien. In accounts staat weliswaar mijn agenda weergegeven, maar in haar agenda zelf komen mijn afspraken niet terug. Wel zie ik hier en daar wat verjaardagen terugkomen die wel in mijn agenda staan en niet in die van haar. Met andere woorden: de SGS ziet wel iets, maar dat is slechts het topje van de ijsberg.

In eerste instantie werkte alles goed in die zin dat al mijn afspraken dubbel voorkwamen in haar agenda op de SGS (op haar PC waren ze wel in enkelvoud te zien). Ik hoopte dat dit probleem zou zijn opgelost na de update naar Froyo (gisteren uitgevoerd), maar dat was helaas niet het geval. Toen heb ik het probleem proberen op te lossen door haar alle rechten op mijn agenda te ontzeggen en deze rechten opnieuw toe te kennen. Maar nu ben ik dus nog verder van huis doordat geen enkele afspraak (op een enkele verdwaalde verjaardag na) in haar agenda te zien is.

Herkent iemand dit probleem en/of heeft iemand een oplossing?

Alvast dank voor het meedenken.

Danzig

Bewerkt (7 november 2010 22:20)
Android_mike

Android_mike

• Lid sinds 05 januari 2010
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 7 november 2010
  • 22:44

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Mijn vriendin ziet sinds kort een agenda van mij niet meer. Ik heb hier mijn diensten instaan. Wel onhandig dat ze die dus niet meer ziet. Zij heeft overigens een hero.
Op de pc geen probleem.
Ook ik hoor dus graag suggesties…

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (7 november 2010 22:44)
Android_mike

Android_mike

• Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 17:30

Blijkbaar een bekend probleem…
Not all calendars showing in android phone - Google Mobile Help

Bewerkt (9 november 2010 17:30)
Android_mike

Android_mike

• Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 17:44

En de oplossing is als volgt:
1- zorg dat je data centraal op je mail-accounts is opgeslagen (sync)
2- Ga naar Settings->Applications->Manage Applications-> Calendar Storage -> Clear Data.
3- De kalenders synchroniseren nu opnieuw.
4- als het goed is zie je nu alle kalenders en afspraken

Bewerkt (9 november 2010 17:44)
Dutch_Saint

Dutch_Saint

• Lid sinds 16 oktober 2010
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • 19 september 2011
  • 18:28

Android mike;57195
En de oplossing is als volgt:
1- zorg dat je data centraal op je mail-accounts is opgeslagen (sync)
2- Ga naar Settings->Applications->Manage Applications-> Calendar Storage -> Clear Data.
3- De kalenders synchroniseren nu opnieuw.
4- als het goed is zie je nu alle kalenders en afspraken

Edit: na de tweede poging lukte het !

Ik hoopte dat dit zou werken voor de SGS II van mijn vrouw, echter helaas. Andere opties?

Bewerkt (19 september 2011 18:28)
maartenlandman

maartenlandman

• Lid sinds 30 juni 2011
  • Berichten 238
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2012
  • 18:03

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem gevonden? Ik heb een samsung Galaxy s2 en deze liet altijd mijn agenda's zien maar niet nu niet meer. Mijn eigen agenda syngorniseerd die wel maar die van mijn vriendin niet.

Bewerkt (24 april 2013 14:04)
stijn.caubergs

stijn.caubergs

• Lid sinds 11 januari 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2019
  • 11:57

Er is een oplossing maar die vereist dat je het google account van je vriendin ook aanmaakt op jouw telefoon.
In de agenda app op je telefoon kan je aanvinken welke agenda's je wel / niet te zien wilt krijgen. Vink daar vervolgens het account van je vriendin aan.
OPGELET: je bent dan ook eigenaar van dat google account van je vriendin : je kan maar mails lezen, … tot en met haar wachtwoord wijzigen. Alleen doen dus als dat voor jullie geen punt is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren