Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

SPACECAT

SPACECAT

• Lid sinds 05 november 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 14:52

Dit ging er aan vooraf:

Nou heb het ook geprobeerd, froyo 2.2 nl te updten, maar nu in de problemen…
Via mijn laptop zag Kies geen update dus heb ik Kies geinstalleerd op mijn desktop.
Bij opstarten van Kies gaf die direct al een update aan deze heb ik ook uitgevoerd.

Voordat ik dit heb uitgevoerd heb ik de SGS ge-unroot, omdat ik er vanuit ging dat die de LAGFIX dan zal verwijderen! (dit is blijkbaar niet zo!)

Wat mij opviel is dat de update JM2 genoemd wat was en niet JM6. Update proces via Kies verliep vlekkenloos echter na de reboot doet die niet veel meer. Je ziet hem opstarten tot de S na verloop van tijd gaat de S weg en wordt het scherm zwart, nu is die zeker al 10min zwart en trilt af en toe?!
Iemand enig idee wat dit is? En hoe je dit kan oplossen?

Update: ondertussen zijn de lampjes van menu en back gaan branden

Ik kan niet in recovery komen met volume up + home + power

Zabivelli stuurde mij hierop een PM dat het te verhelpen is met ODIN maar de exacte stappen weet hij niet!(moderator: AVSweet het waarschijnlijk wel!) Hopelijk weet iemand de exacte stappen en kan dat in dit topic beschreven worden zodat andere gebruikers het probleem ook kunnen oplossen.

Alvast bedankt!

Bewerkt (5 november 2010 14:52)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 14:53

nice… kijk eens hier http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8149-telefoon-werkt-niet-meer-na-update.html

je moet die stappen volgen met Odin.

succes als het gelukt is laat het even weten hoe en wat:p

Bewerkt (5 november 2010 14:53)
Blomie

Blomie

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 15:09

Ja, je hebt hetzelfde probleem als dat ik heb… En ik heb slecht nieuws voor je… Je kunt niet meer in recovery mode komen als je niet in je recovery screen kan komen d.m.v. de 3 knoppen… Via Odin/ADB/SDK werkt het niet omdat je telefoon dus helemaal niet meer verder komt na het intro schermpje van samsung… USB foutenopsporing aanzetten lukt dus ook niet meer…

Hoogst waarschijnlijk moet je je tel naar Rijswijk opsturen voor reparatie

Bewerkt (5 november 2010 15:09)
SPACECAT

SPACECAT

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 15:13

Ow dat is dikke ellende

Ja ben er bang voor de die opgestuurd moet worden

Zo stom van mij dat ik er vanuit ging dat un-rooten ook Lagfix zou stoppen (zo zie je maar weer dat aannames niet goed zijn)

Bewerkt (5 november 2010 15:13)
Blomie

Blomie

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 15:18

Join the club… Ik baal er ook ontzettend van, maar je kan dus niet via je pc je telefoon benaderen omdat ie niet verder komt dan het Galaxy intro filmpje en daarna krijg je zwart beeld en gaat je telefoon inderdaad soms trillen en verder gebeurd er niks behalve een zwart scherm…

Bewerkt (5 november 2010 15:18)
SPACECAT

SPACECAT

• Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 15:21

Jepz precies dezelfde problemen hier! GVD waarom kan die niet via toetsen in recovery mode

Nouj ik hoop dat AVS nog een oplossing heeft maar ik ben er bang voor!

Hoe wil je hem gaan opsturen?

Bewerkt (5 november 2010 15:21)
Zabivelli

Zabivelli

• Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 15:24

probeer maar eerst die stappen te volgen…miss dat t toch lukt

Bewerkt (5 november 2010 15:24)
Zabivelli

Zabivelli

• Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 15:27

Blomie;55303
Ja, je hebt hetzelfde probleem als dat ik heb… En ik heb slecht nieuws voor je… Je kunt niet meer in recovery mode komen als je niet in je recovery screen kan komen d.m.v. de 3 knoppen… Via Odin/ADB/SDK werkt het niet omdat je telefoon dus helemaal niet meer verder komt na het intro schermpje van samsung… USB foutenopsporing aanzetten lukt dus ook niet meer…

Hoogst waarschijnlijk moet je je tel naar Rijswijk opsturen voor reparatie

mm volgens mij klopt dit niet helemaal wat je zegt, via ADB op de pc kom je in de download mode das al genoeg om te downgraden…

Bewerkt (5 november 2010 15:27)
Blomie

Blomie

• Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 15:28

Nou ik heb alles al geprobeerd.. 4 uur lang nu zonder resultaat… Heb samsung support maar opgebeld… die verwijzen me door naar solid vision… www.gsmrepareren.nl

Bewerkt (5 november 2010 15:28)
Zabivelli

Zabivelli

• Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 15:32

hebben jullie al die stappen gedaan dan??? ik heb ook geen 3 butten combo toch heeft avs netjes uitgelegd hoe je dan met ADB in de recovery mode en download mode moet komen via SDK…in de winkel en bij samsung WETEN ze niet veel…alleen basis kennis dat weet iedereen op deze forum..

———————————

hier LEES dit goed…

http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/8551-how-download-installeer-android-sdk.html

dan als je dit hebt gedaan dan ga je die stappen boven op mijn eerdere post volgen..ben je in minde dan 4 uur klaar mee/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (5 november 2010 15:32)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren