Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vincepompier

vincepompier

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2012
  • 10:25

terrortact;61405
5. start een dosvenster en type daarzo: adb reboot download om je toestel in de download modus te zetten

hoe doe ik dit dan?ik heb een dosvenster geopend,de tekst erin maar er gebeurt niks ik krijg de melding: adb word niet herkent als een interne of externe opdracht,programma of batchbestand.

wat doe ik verkeerd????

Is er op deze vraag al geantwoord, want zit met hetzelfde probleem

Bewerkt (24 april 2013 15:06)
peugeotrebel

peugeotrebel

• Lid sinds 27 januari 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2013
  • 23:26

ik hoop dat dit me gaat helpen want vrouwtje is razend nu haar foon niks meer doet

———- Update van bericht ———-

dan is het wel fijn om een goede firmware terug te vinden heb jij een idee?

Bewerkt (24 april 2013 16:12)
etab

etab

• Lid sinds 23 januari 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2013
  • 14:18

Hallo, Het instaleren van de 3b was snel gelukt.Dank daarvoor. En dus toestel geroot, even helemaal vanaf 0 opnieuw firmware etc etc. Loopt als een trein erg blij mee. MAAR. Na het eropzetten van de 3b ben ik mijn retrunknop rechtsonderin kwijt. Hij verlicht wel bij aanraken maar doet niks. Dus ik moet voor alles wat ik doe steeds het proggioe met takbeheer afsluiten en opnieuw zoeken. Geloof me dat is een ....... klus. Iemand hier mee bekend???

Bewerkt (21 mei 2013 13:40)
PvA

PvA

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2013
  • 13:02

AVS, dit 2 jaar oude “kunstje” werkt toppie!!! Ben er erg blij mee.:thumbs:

Bewerkt (21 mei 2013 13:42)
general

general

• Lid sinds 08 maart 2011
  • Berichten 109
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2013
  • 10:59

Hallo,
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik zit nu met een oude SG1 die geen 3BC heeft, het is een weggevertje van een kennis van mij.
Dus ik zou graag de 3BC werkend krijgen, ware het niet dat de links in de op niet meer werken:

<knip>< knip>
"* Om de bootloader op je toestel te flashen gebruiken we het programma Odin, dit programma kun je hier downloaden : http://www.talkcity.nl/sgs/app/Odin3epicv1.3.rar
Unzip het programma ergens op je pc. Je hoeft niets te installeren op je pc.
* Omdat je je toestel in download mode moet zetten, en dat kun je nu niet op je toestel zelf (anders zat je niet in deze topic) moet je je toestel via ADB in download mode zetten. Hiervoor heb je ADB nodig op je pc. Een verkorte manier om even snel ADB op je pc te zetten vindt je hier: http://www.androidworld.nl/forum/tip…-computer.html
* Download de nieuwe bootloader met de knoppen-fix erin : Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!"

</knip>< / knip>

Dan bedoel ik dus de link naar Odin, maar dat is niet zo belangrijk want Odin heb ik al, maar de link naar de verkorte manier om ADB op je pc te zetten, werkt dus niet (meer) en de download van de nieuwe bootloader met de knoppen-fix erin is ook verbannen naar de eeuwige jachtvelden.

Kan iemand mij hier alsnog aan helpen?
Dank alvast.

Bewerkt (21 mei 2013 13:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren