Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

HaTe

HaTe

• Lid sinds 11 augustus 2010
  • Berichten 973
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 15:06

Zabivelli;54691
mmm jawolll…je moet eerst updaten naar JM2 2.1 eclair ij hebt nog eclair jm1

maar check eens kies of je al froyo krijgt op xda hebben voornamelijk mensen met oude jm1 nog de update gekregen, dus check even en laat ons weten.

succes
Je hoeft niet eerst naar JM2 te gaan om Froyo te installeren hoor. En bovendien zegt de CSC niks over welke firmware versie hij heeft, behalve dat hij Eclair draait/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
De nieuwste Eclair versie is trouwens JM9.

Bewerkt (4 november 2010 15:06)
Sinac

Sinac

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 15:42

Nog even wachten maar we gaan wel beloond worden als ik dit zo lees op XDA

I have installed the update and I am impressed. GPS problem definitely solved. It locked within 5 seconds. The phone feels much smoother and all settings and apps are still there. People have been critcising Samsung earlier, and it was sort of deserved. But now I can definitely say that my Galaxy S is the best phone in the world. Thank you Samsung :-). I am going to buy a galaxy tab.

Bewerkt (4 november 2010 15:42)
snorrie1978

snorrie1978

• Lid sinds 24 september 2010
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 21:21

Hi,

Heeft er iemand al naeen uur of 2 kunnen updaten naar Froyo?? Kon vroeger ook op de laptop van de zaak installeren, maar nieuwe baan nieuwe regels/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> anders had ik hem denk ik al gehad. Ik heb tot nu toe nl alleen maar ellende gehad met m'n SGS en heb hem sinds gisteren terug Heb hem nu een week of 6 en nog maar 1 gesprek kunnen voeren.

Ik wil heel graag gelijk beginnen met Froyo. Zit al vanaf 18:00 uur Kies te starten, update checken en af te sluiten. En weer opnieuw en weer opnieuw etc. etc. etc. Met telkens de bijbehorende verwensingen, wordt hierdoor touwens wel argwanend aangekeken

Bewerkt (4 november 2010 21:21)
Sinac

Sinac

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 4 november 2010
  • 21:55

snorrie1978;54898
Hi,

Heeft er iemand al naeen uur of 2 kunnen updaten naar Froyo?? Kon vroeger ook op de laptop van de zaak installeren, maar nieuwe baan nieuwe regels/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> anders had ik hem denk ik al gehad. Ik heb tot nu toe nl alleen maar ellende gehad met m'n SGS en heb hem sinds gisteren terug Heb hem nu een week of 6 en nog maar 1 gesprek kunnen voeren.

Ik wil heel graag gelijk beginnen met Froyo. Zit al vanaf 18:00 uur Kies te starten, update checken en af te sluiten. En weer opnieuw en weer opnieuw etc. etc. etc. Met telkens de bijbehorende verwensingen, wordt hierdoor touwens wel argwanend aangekeken

Er zijn er al wel een heel aantal maar dat zijn tot nu toe allemaal mensen die de regedit truc hebben gedaan bij de vorige update. Oftewel, ze hebben kies voor de gek gehouden en zich voorgedaan als een Noor of een Deen. Kies denkt dus nog steeds dat ze Noor of Deen zijn en stelt voor hen de update beschikbaar. De rest moet nog even wachten. De Nederlandse versie is er nog niet.

Bewerkt (4 november 2010 21:55)
nazario

nazario

• Lid sinds 05 november 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 november 2010
  • 16:17

Halo iedereen,
Heb juist Froyo erop gezet! en als het Smalbandversie: I900XXJP Build-nummer: FROYO.XWJPA is dan heb ik hem,alles is zonder enige fout verlopen,kies en al de rest…groeten
Nazario

Bewerkt (5 november 2010 16:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren