Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sander88

sander88

• Lid sinds 27 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2010
  • 20:19

Hallo,

Ik heb een vreemd probleem met smsen via de Samsung Galaxy S, soms wanneer ik sms dan wordt het smsje gestuurd naar iemand anders dan dat ik daadwerkelijk heb gekozen, heeft hier iemand anders ook problemen mee?

Groetjes

Bewerkt (27 oktober 2010 20:19)
Dodi16

Dodi16

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 204
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2010
  • 22:05

Dit probleem hoor ik voor het eerst, als je nou even je terug zet naar fabrieksinstellingen, kijk is even of dan wel alles het weer doet want heb eerlijk gezegd geen ander idee hoe anders en betwijfel niemand anders ook

Bewerkt (27 oktober 2010 22:05)
mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2010
  • 22:12

Wanneer het gebeurt is het dan bij dezelfde persoon altijd?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (27 oktober 2010 22:12)
consono

consono

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 246
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2010
  • 22:42

Ik herken (helaas) het probleem, heb het zelf ook gehad.
Was met iemand aan het heen-en-weer sms'en.
Bij het beantwoorden viel het me op dat er een compleet andere naam en nummer boven het bericht stond. Maar ja, toen was er al op ‘zenden’ gedrukt. Ik kreeg dus ook gelijk een ‘?’ terug, degene die 'm ontving wist niet waar het over ging.
Normaal gesproken kijk je er niet naar en ga je er blindelings van uit dat je SMS terecht komt bij degene die je aan het beantwoorden bent.

Ik weet niet of het aan een bepaald persoon of nummer ligt, aangezien het bij mij bijna niet voorkomt.

Bewerkt (27 oktober 2010 22:42)
Tostie

Tostie

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2010
  • 23:54

Ik heb het zelf ook gehad. Ik had ook nog het probleem dat ik van iemand een smsje kreeg, waarvoor ik wist dat deze niet zo een soort berichtje zou sturen. Vandaar dat ik iets terug stuurde met een normale tekst. Blijkt inderdaad dat mijn neef mij had gesmst, maar dat mijn telefoon deed alsof het een vriendin was. Als ik drukte op beantwoorden wilde mijn telefoon inderdaad naar die vriendin terug smsen die mij niet had gesmst. Even herstarten en daarna nooit meer gehad, maar wel vaag!

Bewerkt (27 oktober 2010 23:54)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2010
  • 07:08

Hier heb ik nog niet eerder van gehoord of last van gehad.
Staan de contacten nog wel goed in jullie toestellen ?
\Dus dat bij de juiste naam het juiste nummer staat ?

Bewerkt (28 oktober 2010 07:08)

Samsung Galaxy S8+

consono

consono

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 246
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2010
  • 10:41

Met de contacten is volgens mij niks aan de hand.

Zoals gezegd gaat het bijna nooit fout. Bij mij gebeurde het bij heen-en-weer sms'en.
Na 8 of 9 berichten stond er spontaan een andere geadresseerde.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (28 oktober 2010 10:41)
ikku

ikku

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 december 2010
  • 17:21

heej,

ik sms veel met me vriendin, en nu heb ik al 2 keer gehad dat ik een heel aantal smsjes niet ontvang.
de eerste keer kreeg ik ze gewoon op mijn samsung galaxy s, twee dagen later binnen.
en de 2de keer heb ik contact met vodafone gehad, en mijn simkaart en batterij er 10 minuten uitgelaten, en opnieuw opgestart.
dit hielp niet, en kreeg toen als advies doe je simkaart in een andere telefoon.
heb toen mijn simkaart in een nokia 6230i gedaan en krijg ik achter elkaar 21 smsjes binnen.
de eerste keer ging het om een aantal van 11 smsjes.

ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb verwoord, en ben benieuwd of er meer mensen met dit probleem zitten, en wat de oplossing is.

mijn dank is groot!!!

Bewerkt (2 december 2010 17:21)
Schuilnaam

Schuilnaam

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 december 2010
  • 13:19

Hallo ikku,

Helaas heb ik het zelfde probleem ondervonden, nadat ik mijn simkaart in een oude telefoon stopte kreeg ik een berg smsjes binnen welke ik eigenlijk op de SGS had moeten ontvangen in de dagen er voor.

Helaas heb ik nog geen oplossing gevonden, jij wel al inmiddels?

Alvast Bedankt,

Bewerkt (4 december 2010 13:19)
solomon

solomon

• Lid sinds 04 december 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 december 2010
  • 14:05

sinds ongeveer 3 weken heb ik dit probleem maar naast smssen ook met e-mailen! dwz in 90% gevallen als ik een email aan persoon X verzend dan krijgt deze persoon een email die ik aan persoon Y ooit had gestuurd. Soms gaat het zo ver dat mijn prive berichten hier en daar rond worden gestuurd, dit is echt niet normaal, ik durf nu helemaal niets vanuit de telefoon smsen of emailen! de telefoon bepaalt zelf welke emails en naar wie te sturen, alle eerder verzonden emails blijven blijkbaar ergens in geheugen van de telefoon hangen en elke keer als ik een email vanuit mijn telefoon wil zenden, pakt ie een van mijn oude berichten en stuurt het door. Sinds 1 week heb ik hetzelfde probleem met inkomende emails, dwz als ik een email van mijn vriend open, zie ik de tekst binnen de email van reklame of eerder ontvangen email van mijn klant etc.
Ik hoorde dat dit te maken heeft met de provider…maar ik heb nog geen contact gehad met mijn provider om dit te overleggen..

Bewerkt (4 december 2010 14:05)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren