Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Micha_Stultiens

Micha_Stultiens

• Lid sinds 26 oktober 2010
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 10:56

Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik de Samsung Galaxy S in bezit. Nu heb ik via de computer, met het programma Samsung Kies, foto's video's en muziek op de telefoon gezet!
Toen ben ik op de telefoon naar de mp3speler gegaan, maar daar staat de muziek heel raar. Heel veel nummers hebben geen titel, dan staat er ?????????????????.:confused: Daarnaast staat er bij elk nummer een plaatje, maar dat is overal hetzelfde:confused:.
Mijn vraag is dus; hoe kan ik de titels gewoon krijgen op de telefoon, zoals ze ook op de computer staan? En hoe krijg ik die plaatjes overal weg?

Alvast bedankt.

Bewerkt (26 oktober 2010 10:56)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 13:14

Ga naar mijn bestanden, zoek der mapje waar je muziek in staat, click op de nummer, houd het even ingedrukt tot je een keuze menu krijgt, kies voor naam wijzigen.

Om je album covers te veranderen check dit – http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8095-album-afbeelding.html

Bewerkt (26 oktober 2010 13:14)
Micha_Stultiens

Micha_Stultiens

• Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 14:55

Oke, het naam wijzigen is gelukt! Wel jammer dat ik dit bij een hoop nummers moet doen!

Voor de albumcovers is Album Art Grabber ongetwijfeld een goed programma! Maar is er ook een mogelijkheid dat ik in de mp3speler alleen de titels van de nummers zie? Want die albumpictogrammetjes wil ik er eigelijk niet voor hebben…

Bewerkt (26 oktober 2010 14:55)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 15:10

probeer deze eens….
http://www.androidworld.nl/forum/android-applicaties/8563-muziekliefhebber-try-one-poweramp.html

Bewerkt (26 oktober 2010 15:10)

Samsung Galaxy S8+

Micha_Stultiens

Micha_Stultiens

• Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 15:27

Ik heb even voor alle duidelijkheid geen externe sd kaart erin! Alles staat gewoon op de 8 GB die op standaard op de telefoon zit. Maar ik merkte net wat raars op; als ik naar applicaties ga, mijn bestanden en dan media, dan staan daar alle nummers die ik op de telefoon heb gezet. In deze map staan alle titels met de auteur wel goed! Vanuit deze map kan ik ze dus ook afspelen. Het rare is dat als ik de mp3speler open, dan dan een hoop titels als vraagteken staan, en ook dus die albumcovers overal hetzelfde zijn …

Bewerkt (26 oktober 2010 15:27)
Veranum

Veranum

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 15:55

wat je kunt doen is via je pc werken ipv via Kies. je opent dan je mobiel via Deze Computer en kopieert vervolgens de mappen waarin je de muziek hebt naar je telefoon. Ik heb veel muziekalbums op mn pc en als ik deze kopieer blijft de naam staan, staat alles op volgorde en per artiest en album weergegeven in de mediaplayer

Bewerkt (26 oktober 2010 15:55)
Dirque

Dirque

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2010
  • 16:41

Makkelijkte manier om die collectief op de juiste wijze in de mediaplayer van je SGS te krijgen is als volgt:

MP3tag downloaden = gratis

en dan daar in 1 klap al je mp3's op de juiste wijze met de juiste tag krijgen. Daarna via massaopslag naar je mapje muziek slepen van je SGS en klaar is kees. Hoe je dat in MP3tag dan vervolgens doet moet je even zelf uitzoeken via google, daar ontbreekt me nu even de tijd voor.

Bewerkt (26 oktober 2010 16:41)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren