Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

El_Superior

El_Superior

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 25 september 2011
  • 14:30

Ik wil m'n SGS rooten, maar ik vind de waarschuwing:

Moderator

Een lagfix gebaseerd op het gebruik van een EXT2 filesystem is een zeer onveilige lagfix.
Derhalve wordt door ons het gebruik van OCLF (One Click lagfix) afgeraden aangezien er veiligere en betere methodes beschikbaar zijn.
… nogal verontrustend. Waarom wordt dit afgeraden? Of staat de waarschuwing er alleen om duidelijk te maken dat AW niet aansprakelijk is voor de gevolgen van het rooten, o.i.d.?

edit: Is dit trouwens de beste manier om te rooten? Aangezien dit topic uit oktober 2010 komt lijkt het me dat er nieuwere (en misschien betere) manieren zijn om de SGS te rooten..?

Bewerkt (25 september 2011 14:30)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 25 september 2011
  • 15:01

Hoogstwaarschijnlijk draai jij niet op Froyo maar al op Gingerbread(2.3.4) Dus dan is deze topic niet relevant voor jou?

Kijk even rond in deze topic om meer informatie te verkrijgen over de desbetreffende onderwerpen.
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/11890-updated-index-belangrijke-topics.html

Bewerkt (25 september 2011 15:01)
El_Superior

El_Superior

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 25 september 2011
  • 15:19

Draai op 2.3.3
Had last van haperingen dus heb m gebackupt en toen naar fabrieksinstellingen gebracht. Wil nu dus rooten, maar OneClick dingetje loopt vast nadat ik op ‘Root’ klik.

Er staat zo'n lijstje met taken en dan onderaan: Checking if rooted… 0,05 s … False

Daarna SGS gereboot en toen nog een keer gedaan om te kijken of ie misschien niet zag dat ie geroot was (stap 3/4 ofzo).

Maar als dit topic niet relevant is voor mij, hoe kan ik m'n SGS dan rooten? (Link aub)

edit: Heb het nu via een ander android forum gedaan. Nu doet ie het wel. PM voor link.
Of mag ik die hier neerzetten? Neem aan van niet namelijk…

Bewerkt (25 september 2011 15:19)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 25 september 2011
  • 15:48

Deze topic om terug te gaan naar standaard Gingerbread en dan kom je vanzelf de optie SpeedMod Kernel tegen waarmee je oa kunt rooten. SpeedModKernel is deze topic.

Bewerkt (25 september 2011 15:48)
h.kaminsky

h.kaminsky

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 17:03

ik kan met one click root niet rooten eerst reageert het progamma niet bij stap 5 als ik hem dan weer activeer via taakbeheer gaat die tot stap 7 en daarnma niets meer dan reageert die niet meer maar ik krijg hem ook niet meer aan de praat.
is er iemand die een oplossing weet ik draai met froyo even de rest van de gegevens via sterretje hekje 1234 hekje
pda :i9000xwj
s5
phone : i9000xxjpy
csc : i9000xenjs3
build info : 2011.01
ik wil graag rooten en mijn efs folder backuppen zodat ik daarna de laatste firmware erop kan zetten of mischien wel een custom rom
bvd

Bewerkt (24 april 2013 14:52)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren