Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Braadzak

Braadzak

• Lid sinds 19 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2010
  • 14:31

Hallo,

ik heb net Kies gedownload en ik wilde daarna mijn Samsung Galaxy S met de usb kabel in mijn laptop doen om het met Kies te connecten. Maar het probleem is dat de laptop mijn telefoon helemaal niet herkent.. Hij zegt: unknown device. Hierna heb ik de kabel eruit gehaald en weer erin gedaan en dan herkent de laptop hem alsnog niet. Iemand een oplossing?

Edit: ik heb net op deze site een link naar usb drivers gevonden en nu werkt hij wel

Bewerkt (19 oktober 2010 14:31)
battle

battle

• Lid sinds 20 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 oktober 2010
  • 20:39

hallo ,

mijn vrouw en ik hebben allebei de SGS , nu heb ik het kies gedownload en bij haar telefoon doet kies het perfect maar bij mijn telefoon doet kies helemaal niks :S . de instelling van de telefoons staan precies het zelfde , ik heb ook al de interne SD-kaart geformateerd (dat had ik hier op het forum gelezen ) werkt dus ook niet bij mij. Dus als iemand een oplossing weet , graag.

Bewerkt (20 oktober 2010 20:39)
yilam

yilam

• Lid sinds 10 oktober 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 8 november 2010
  • 16:40

Hallo allemaal ik heb een probleem met kies heellang hem ik kies gebruikt hij deed het gewoon met de enelaaste versie sins vandaag wil die niet verbindingen maken hij blijf maar scannen normaal als je usb erin steekt dan maakt hij gelijk verbindingen en heb ik de oude versie verwijderd en de nieuwe gedownload de versie(1.5.3.10103.100) en hij maakt ook geen verbinding dat vind ik erg vervelen.weet iemand hier meer over dan hoor ik graag..
Alle suggesties zijn welkom.

groeten,yilam

Bewerkt (8 november 2010 16:40)
archive

archive

• Reputatie 0
  • 9 november 2010
  • 11:18

Hallo allemaal, weet niet of dit al in een topic is aangegeven ergens maar bij was de verbinding met Kies eerst ook niet te maken. Ik had namelijk Launcher Pro geinstalleerd op m'n SGS en die zorgde er voor dat op de telefoon wel te zien was dat er een verbinding was maar op m'n PC niet... Launcher Pro daarna uitgeschakeld en toen was verbinding (en update naar Froyo) een makkie... Hoop dat ik er in ieder geval 1 iemand met deze tip heb geholpen :D!

Bewerkt (9 november 2010 11:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren