Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Reinier1977

Reinier1977

• Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 02:02

galaxyjet;121330
Maar welke ringtone heb je dan opgegeven bij instellingen> geluid> Beltoon voor meldingen? Want dat is het geluid dat ie geeft als de batterij vol is. Ik dacht aanvankelijk dat ik daar de ringtone voor de sms moest opgeven, maar toen ik 's nachts de sgs aan de oplader had en de batterij vol was, hoorde ik dus mijn zgn sms-ringtone. En ik maar zoeken naar die sms die er helemaal niet was, maar het was wel een volle batterij.

Beltoon voor sms is er wel. Je moet op de applicatie berichten klikken op de voor pagina van je startscherm onderaan en dan links op home klikken en dan zie je staan Opstellen, Zoeken en Instellingen en op instellingen moet je klikken en dan naar beneden scrollen en dan zie je Meldingeninstellingen en onder melingeninstellingen zie je meldingen staan en als het goed staat die aangevinkt en anders moet je even aanvinken en dan moet je op Beltoon selecteren klikken en daar kan je je sms-ringtoon kiezen welke je wilt, zelfs MP3 nummers kan je kiezen als sms-ringtoon.

Dat weet ik wel, maar de functie Beltoon voor meldingen doet het bij mij niet. Beltoon voor sms doet het wel en beltoon voor ringtoon doet het ook, alleen beltoon voor meldingen doet niet meer na de update van android firmversie 2.1 naar froyo 2.2.1. Waarschijnlijk is de update niet goed gegaan en is de funtie beltoon voor meldingen defect gegaan.

MVG Reinier1977

Bewerkt (20 maart 2011 02:02)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 10:22

Reinier1977;121378
Ik bedoel, heb jij froyo XWJS5. Sinds de update naar froyo 2.2.1 is mijn sgs telefoon regelmatig vast gelopen en mijn scherm uit gegaan zonder dat ik de aan en uit schakelaar hebt gebruikt. Ook de batterij sinds ik de update gedaan hebt is sneller leeg en ook word de batterij niet verder meer opgeladen dan 96 of 97 of 98 procent en soms 99 procent haalt hij heel af en toe. Meestal is het dat de batterij niet verder opgeladen is dan 96 procent als ik de lader uit mijn sgs haalt.

MVG Reinier1977
Sorry, ik begreep uit je verhaal dat je alleen geen “beltoon” voor het opgeladen zijn van je batterij kon instellen. Maar …. als je zoveel klachten hebt na de update naar froyo 2.2.1 zou ik ‘s een fabrieksreset doen. Klik vóór je dat doet even op de paarse link in m’n handtekening hier beneden (fabrieksreset). Die fabrieksreset zorgt ervoor dat je nieuwe systeem (de update) niet in conflict komt met de “resten” van je oude systeem. Ik durf te wedden, dat je telefoon er een stuk soepeler door gaat lopen :-))

Bewerkt (20 maart 2011 10:22)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 10:39

Ik denk ook dat je sgs toe is aan een factory reset, Reinier. Als je die gedaan hebt, moet je alles wer opnieuw instellen.
Wat ik in mijn vorige post probeerde duidelijk te maken is dat wat je instelt vanuit het homescreen > instellingen > geluid > beltoon voor meldingen nietde beltoon voor je sms is, maar de beltoon van systeemmeldingen. Dat is heel verwarrend.
De beltoon voor je sms stel je in door de app sms te starten> menu (knop helemaal li onder)> instellingen> Beltoon selecteren.
De beltoon voor Gmail ook weer eerst de app starten> menu> meer> instellingen> Beltoon selecteren.
En zo kan je bij iedere app die een geluid gebruikt, een eigen beltoon selecteren. Dat gebeurt dus altijd in de app zelf.

Bewerkt (20 maart 2011 10:39)
Reinier1977

Reinier1977

• Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 12:48

Djembebi;121363
Ik heb ook 2.2.1. (froyo) met Lite'ning rom v 3.1, net als Galaxyjet, maar zoals je hebt kunnen lezen bij Galaxyjet en mijzelf, is het bij de ene foon “goed” en bij de andere niet. Ik zou me er niet al te druk over maken :-)) Een oplossing heb ik i.i.g. nog niet gevonden (maar ik vind het ook geen probleem).

Hallo goedemiddag,

Welke Froyo heb jij, heb jij Froyo XWJS5, dat de beltoon voor meldingen niet doet bij jouw sgs als de batterij is opgeladen.

MVG Reinier1977

Bewerkt (20 maart 2011 12:48)
Reinier1977

Reinier1977

• Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 12:54

galaxyjet;121445
Ik denk ook dat je sgs toe is aan een factory reset, Reinier. Als je die gedaan hebt, moet je alles wer opnieuw instellen.
Wat ik in mijn vorige post probeerde duidelijk te maken is dat wat je instelt vanuit het homescreen > instellingen > geluid > beltoon voor meldingen nietde beltoon voor je sms is, maar de beltoon van systeemmeldingen. Dat is heel verwarrend.
De beltoon voor je sms stel je in door de app sms te starten> menu (knop helemaal li onder)> instellingen> Beltoon selecteren.
De beltoon voor Gmail ook weer eerst de app starten> menu> meer> instellingen> Beltoon selecteren.
En zo kan je bij iedere app die een geluid gebruikt, een eigen beltoon selecteren. Dat gebeurt dus altijd in de app zelf.

Hallo goedemiddag,

16 dagen geleden heb ik een hart reset gedaan met mijn sgs telefoon. Ik was al mijn apps kwijt. Ik heb alles weer op nieuw gedownload en ingesteld ook bij Beltoon voor meldingen en beltoon voor meldingen deed het nog steeds niet met android 2.2.1 Froyo XWJS5.

MVG Reinier1977.

Bewerkt (20 maart 2011 12:54)
Reinier1977

Reinier1977

• Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2011
  • 14:26

Djembebi;121439
Sorry, ik begreep uit je verhaal dat je alleen geen “beltoon” voor het opgeladen zijn van je batterij kon instellen. Maar …. als je zoveel klachten hebt na de update naar froyo 2.2.1 zou ik ‘s een fabrieksreset doen. Klik vóór je dat doet even op de paarse link in m’n handtekening hier beneden (fabrieksreset). Die fabrieksreset zorgt ervoor dat je nieuwe systeem (de update) niet in conflict komt met de “resten” van je oude systeem. Ik durf te wedden, dat je telefoon er een stuk soepeler door gaat lopen :-))

Hallo goedemiddag,

Ik heb een fabriekreset al gedaan en dat was 16 dagen geleden. Ik heb toen Samsung opgebeld en ik kreeg een code van hun. Ik moest mijn sgs telefoon uitzetten en de batterij en de simkaart eruit halen en dan weer mijn sgs telefoon aanzetten en dan op de groene belknop drukken en daar de code invoeren en dan weer op de groene belknop drukken en dan word de hard reset uitgevoerd op mijn sgs telefoon

MVG Errol.

Bewerkt (20 maart 2011 14:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren