Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

carpachio

carpachio

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 178
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 11:21

Ik moet iedere dag mijn batterij oplaaien. Ik speel er natuurlijk zo af en toe mee, maar niet dusdanig veel dat ie iedere dag opgelaaie moet worden vind ik.

Nou had ik vannacht bijgehouden hoeveel procent batterij er in de nacht af was gegaan. En daar schrok ik toch wel van. Ik had om 12 uur nog 28%. en smorgens om 8 uur was ie leeg.

Ik had alle applicaties uitgezet, dus dat vond ik nogal raar.

Dus mijn vraag is nou, hoe komt het dat ie (vooral snachts) zoveel batterij leegtrekt.

En hoeveel dagen doen jullie met je batterij?

En zijn er nog tips om zoveel mogelijk te bezuinigen met je batterij?

Alvast bedankt!

Bewerkt (11 oktober 2010 11:21)
Roewl

Roewl

• Lid sinds 24 augustus 2010
  • Berichten 433
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 11:25

Vriend..
Als je bij de zoek functie op het forum eventjes intypt: Batterij Galaxy dan scroll je een beetje naar beneden. En dan zul je ergens het topic “batterij verbruik aanzienlijk verbeteren” vinden. Kijk daar eens eventjes in, daar staat al heel wat info in over de bat. van de galaxy!

Bewerkt (11 oktober 2010 11:25)
Bloesum

Bloesum

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 11:38

Zelf ben ik erg tevreden over Juicedefender. Bij ‘normaal’ gebruik doe ik ongeveer 2 dagen met een batterij. Het appje bespaart op services van je phone, wanneer je die niet gebruikt, terwijl je wel online blijft voor berichtjes/email etc. Ook een slimmigheidje van JD is om niet voortdurend naar een 3G netwerk te zoeken, maar naar 2G en zodra er een verbinding gewenst is pas te gaan zoeken. Scheelt ook weer stroom. De bijbehorende JuicePlotter laat je grafisch zien hoe de stroom afneemt in de loop van de dag.

Tip: als je ‘s nachts je telefoon in vliegmodus zet, gebruikt ’ie nauwelijks meer stroom. In JuicePlotter is dat dan een vrijwel horizontale groene lijn.

Bewerkt (11 oktober 2010 11:38)
Roewl

Roewl

• Berichten 433
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 11:45

Werkt Whatsapp dan nog wel?

Bewerkt (11 oktober 2010 11:45)
Bloesum

Bloesum

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 11:54

Roewl;46341
Wekt Whatsapp dan nog wel?/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" />

Ja, je kunt dat per appje instellen of die met de andere appjes tegelijktertijd synct bv elke 20 minuten of dat die zijn eigen gang mag gaan. Je Gmail krijg je echt per direct, deze worden namelijk eerst als GSM bericht naar je phone gestuurd (en de GSM verbinding staat wel permanent open, anders kun je niet gebeld worden :p) en vervolgens haalt je phone over internet de email op. Dit is weer een voorbeeld van een trucje om stroom (=juice) te sparen. JD heeft ook een widget die jou je besparingsfactor toont; die van mij schommel rond de 2,25. Dus 2,25x langer met 1 batterij dan zonder JD. Eigenlijk merk ik helemaal niks van vertraging (nou ja > 20 minuten)

Bewerkt (11 oktober 2010 11:54)
joostvv2

joostvv2

• Lid sinds 01 september 2009
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 12:16

ik ga ook die juice eens proberen op mijn desire

Bewerkt (11 oktober 2010 12:16)
Roewl

Roewl

• Berichten 433
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 16:33

Juicedefender geinstaleerd en ook weer meteen(!) verwijderd. Het maakt mijn galaxy zoooo langzaam. Alles liep vast! Prut! Miss na root en lagfix meer succes…?

Bewerkt (11 oktober 2010 16:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren