Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ome_droogmole

ome_droogmole

• Lid sinds 06 oktober 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2010
  • 20:16

Hoi Allemaal.

Ondanks alle slechte berichten over KIES heb ik het toch op me PC geïnstalleerd. Wanneer ik zo lees in verschillende topics mag ik van geluk spreken dat ik niets heb hoeven doen om KIES te laten werken met me SGS. nou begint KIES alleen te miepen over een berg updates. Dat is prima. Dus ik laat hem die updates binnen halen. Na een HELE zaterdag middag (4a5 uur) was de download op een baanbrekende 8procent en ik heb de KBtje kunnen tellen.
Is het normaal voor KIES dat het dus gewoon 5 volledige dagen gaat duren voor ik me updates binnen heb ??? en heb ik me updates nodig om straks naar froyo over te kunnen stappen via KIES want voor de rest is het programma maximaal nutteloos en kun je hetzelfde met je verkenner.

Bewerkt (6 oktober 2010 20:16)
Dirque

Dirque

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 48
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2010
  • 21:36

ome droogmole;45350
Hoi Allemaal.

Ondanks alle slechte berichten over KIES heb ik het toch op me PC geïnstalleerd. Wanneer ik zo lees in verschillende topics mag ik van geluk spreken dat ik niets heb hoeven doen om KIES te laten werken met me SGS. nou begint KIES alleen te miepen over een berg updates. Dat is prima. Dus ik laat hem die updates binnen halen. Na een HELE zaterdag middag (4a5 uur) was de download op een baanbrekende 8procent en ik heb de KBtje kunnen tellen.
Is het normaal voor KIES dat het dus gewoon 5 volledige dagen gaat duren voor ik me updates binnen heb ??? en heb ik me updates nodig om straks naar froyo over te kunnen stappen via KIES want voor de rest is het programma maximaal nutteloos en kun je hetzelfde met je verkenner.

Allemaal waar wat je zegt, alleen zou die update toch wel binnen een uur gedaan moeten zijn. Traag gaat het dus wel.

Bewerkt (6 oktober 2010 21:36)
Sinac

Sinac

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2010
  • 21:44

Wat het een update van Kies of een update voor je telefoon? bij mij ging de update van Kies ook erg traag. Wat ik heb gedaan is kies uninstallen en van de samsung site de nieuwste versie gedownload. Dat werkt wel gewoon. Downloaden van updates gaat met 1kb per minuut ongeveer.

Bewerkt (6 oktober 2010 21:44)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren