Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bertus123

bertus123

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2010
  • 20:10

Sinac;45216
Bij welke provider zit je nu. Dat speelt namelijk ook mee. Ik heb een 1 jaar HI25 abo met mijn samsung galaxy s bijna gratis. Dus het kan lucratief zijn om bij je huidige provider te blijven, even opbellen met de afdeling opzeggen. Net doen alsof je echt wil opzeggen omdat ze niet goedkoop genoeg zijn en ze doen je een leuke aanbieding.

Maar even iets anders, je sms't 7 keer per dag, belt amper….dan heb je volgens mij een te duur abonnement. Dan ga je heel veel bundel overhouden en kan je volgens mij het best kiezen voor de provider waar dat tegoed het langst geldig blijft.

allereerst thanks iedereen voor alle antwoorden.

Tot nu toe kocht ik mijn telefoons altijd los (Nokia) en werkte ik met prepaidkaarten. Hoe heb jij dat met een Hi25 abo van 1 jaar? Moest je ook nog een bedrag betalen voor de Galaxy S?
Ik ben wat dat betreft echt een leek, is zo'n toestel ook Simlockvrij? Of krijg ik van mijn nieuwe provider een ander nummer?
ben benieuwd naar je antwoorden.

Bewerkt (6 oktober 2010 20:10)
Stefke

Stefke

• Lid sinds 03 oktober 2010
  • Berichten 30
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2010
  • 21:09

Ik zou voor Vodafone gaan, is de beste aanbieding

Bewerkt (6 oktober 2010 21:09)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2010
  • 22:03

bertus123;45349

Tot nu toe kocht ik mijn telefoons altijd los (Nokia) en werkte ik met prepaidkaarten. Hoe heb jij dat met een Hi25 abo van 1 jaar? Moest je ook nog een bedrag betalen voor de Galaxy S?
Ik ben wat dat betreft echt een leek, is zo'n toestel ook Simlockvrij? Of krijg ik van mijn nieuwe provider een ander nummer?

Bij vodafone is het simlock vrij, je moet nummer behoud aanvragen.

Sinac heeft wel gelijk met bij je eigen provider blijven. Kun je leuke aanbiedingen krijgen.
ik zat al 2 jaar bij vodafone en nu nog eens 2 dus kreeg gratis onbeperkt interneren bij/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (6 oktober 2010 22:03)
Sinac

Sinac

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 176
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2010
  • 22:11

bertus123;45349

Omdat ik al lang bij Hi zit en voor hen een beller ben waar ze goed aan verdiend hebben konden ze mij een goede aanbieding doen (20 euro bijbetalen bij een 1 jarig abo). Ze delen klanten in in verschillende categorieën op basis van wat ze aan je verdienen. A verdienen ze weinig aan, B wat meer en zo het hele alfabet af. Hoe hoger je categorie hoe hoger je korting. Ik vermoed dat je moet gaan bijbetalen als je net klant wil worden, maar als je een klein beetje probeert via de telefoon moet er een korting in zitten hoor. Bel eens met die telefonische shop bij Hi en vraag is of ze een scherpe aanbieding kunnen doen. Ze gaan sowieso onder de prijzen van internet door.

Of mijn toestel gesimlocked is weet ik eigenlijk niet eens *shame* ik zit altijd al bij Hi en schrijf een toestel na een jaar af. Ik doe dus nooit een andere sim-kaart in een oud toestel. Het maakt mij dus niet uit of hij wel of niet gesimlocked is. Maar bij elke klantenservice kunnen ze je antwoord geven op die vraag. Of je je huidige nummer kan behouden? ik denk dat je die mee kan nemen naar je volgende provider, ook dat kan je het beste aan de klantenservice vragen waar je je telefoon besteld.

Neem geen snelle besluiten en vraag overal goed naar omdat het vooraf nog kan. Verrassingen achteraf zijn nooit prettig. En over je te kiezen abo: een abo is sowieso goedkoper dan prepaid MITS je een abo kiest dat bij je belgedrag past. Misschien is het slim om eens een overzicht te maken. Probeer per abonnement eens te berekenen wat je gaat betalen. Kan je bijvoorbeeld beter een kleine belbundel nemen met een sms-bundel of juist weer alles in een. Reken het eens door. Enne….blijf ook altijd kritisch op wat verkopers zeggen, het blijven verkopers! Het is geen charity!

Bewerkt (6 oktober 2010 22:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren