Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 08:59

Ik ben benieuwd naar hoe jullie je galaxy hebben ingericht.
Persoonlijk hou ik wel van een combinatie ‘functioneel en toch ook weer leuk voor het oog’.

Hieronder even wat schermen van mijn toestel zoals het er nu bijstaat (veranderd nog vaak wel eens)
Ben benieuwd naar jullie schermen
…plaatjes moeten even opnieuw geupload worden….
Nou…kom maar op met jullie plaatjes

Bewerkt (1 oktober 2010 08:59)

Samsung Galaxy S8+

SpartacusNLD

SpartacusNLD

• Lid sinds 22 augustus 2010
  • Berichten 1049
  • Reputatie 10
  • 1 oktober 2010
  • 09:12

dit ziet en echt heel vet uit… meschien dat de mensen erbij zetten wat het is en hoe je er aan kan komen?(A)

Bewerkt (1 oktober 2010 09:12)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 09:29

Nou….daar heb ik wel even over nagedacht, maar er staat zoveel op
Dus ik dacht als iemand wil weten welke app of widget een bepaald iets is dan moet hij even aangeven welke en dan roep ik het wel

Bewerkt (1 oktober 2010 09:29)

Samsung Galaxy S8+

Bloesum

Bloesum

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 09:44

Fraai, hoor, AVS! Welke launcher gebruik je en hoe heb je die kadertjes gekregen om een groepje shurtcuts heen?

Bewerkt (1 oktober 2010 09:44)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 10:03

Dank
Ik gebruik LauncherPro. De standaard launcher die samsung meeleverd daar schieten spontaan de tranen van in m'n ogen
En ADW heeft gewoon niet al die instellingsmogenlijkheden die ik bij LPP wel vindt.

Die kadertjes komen uit de app folderorganiser. Behoorlijk uitgebreid programma waar ik eigenlijk alleen deze kadertjes van gebruik.

Beide apps zijn er in gratis versies en in betaalde versies en van beide apps is de gratis versie net zo toereikend als de betaalde versies (ik heb ze dan wel allebei gekocht ooit, maar feitelijk had dat niet gehoeven)

Bewerkt (1 oktober 2010 10:03)

Samsung Galaxy S8+

Bloesum

Bloesum

• Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 10:20

Zelf ben ik ook een enthousiast LauncherPro gebruiker. Ook met LP Icons app voor custom dock. En dezelfde stijlvolle achtergrond (zwart bespaart batterij). Ik categoriseer de appjes per bureaublad: kantoor/internet/hardware/tools/games/gps. Straks bij de volgende versie van LP zijn er 9 bureaubladen mogelijk! Mijn standaard bureaublad ‘kantoor’ is default met nr. 2. En op nr. 1 staan alle switches voor bluetooth en andere boosters en informatieve widget over battery/ontvangst etc.

Bewerkt (1 oktober 2010 10:20)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 10:54

Mijn eerste scherm houd ook alle info zaken in.
Echter voorheen op m'n hero had ik daar idd ook allemaal switches voor wifi, bt, gps enzo op staan…maar ik vindt dat samsung dat heel mooi heeft opgelost door al die zaken in de notificatiebalk te zetten dat ik geen extra switches daarvoor nog wil gebruiken.

Het grappige van die kadertjes is dus dat het scrollable widgets zijn, dus er kunnen veel meer apps in dan wat je op het scherm ziet in in dat kadertje kun je dan gewoon scrollen. Zo kon ik dus mooi de categorieen bij elkaar zetten en niet bang te hoeven zijn dat er teveel apps in een categorie terecht zouden komen.

Ik heb LPP trouwens ook afgestelt op 5 regels per scherm (wel gewoon 4 kolommen)
Ik vond de standaard tussenruimte tussen de widgets en snelkoppeingen per regel nogal groot en met 5 regels komen ze mooi wat dichter bij elkaar én heb je een extra regel om nog meer toe te voegen

Bewerkt (1 oktober 2010 10:54)

Samsung Galaxy S8+

Bloesum

Bloesum

• Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 11:26

AVS;43848
Ik heb LPP trouwens ook afgestelt op 5 regels per scherm (wel gewoon 4 kolommen)
Ik vond de standaard tussenruimte tussen de widgets en snelkoppeingen per regel nogal groot en met 5 regels komen ze mooi wat dichter bij elkaar én heb je een extra regel om nog meer toe te voegen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Ja, dat zit in de nieuwste update van LP. Gaat dit nog goed in landscape? Met spelen raakte ik wat knoppen/widgets kwijt en moest ik de backup terugzetten.

Bewerkt (1 oktober 2010 11:26)
AVS

AVS

• Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 12:03

Nou, helemaal superstrak staat het niet in landscape. Ik raak niet echt koppelingen of widgets kwijt maar op sommige schermen staan ze dan wat over elkaar heen.
Op zich vindt ik dat niet zo'n probleem omdat ik m'n home eigenlijk nooit benader vanuit landscape mode. Alleeen surfen enzo doe ik in landscape of als een game toevallig in landscape gespeelt moet worden.

Wat ik ook wel erg waardeer van die laatste update is dat je nu op je snelkoppelingen direkt een ander ikoontje en labeltekst kan toewijzen.
Ik heb meteen anycut en bettercut maar van m'n toestel afgegooit…overbodig geworden….

Bewerkt (1 oktober 2010 12:03)

Samsung Galaxy S8+

ivo

ivo

• Lid sinds 17 september 2010
  • Berichten 114
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 14:34

Waarvoor dient de toerenteller op het eerste tab-blad en het on/off button links onder?

Bewerkt (1 oktober 2010 14:34)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren