Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bloesum

Bloesum

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 22 september 2010
  • 15:43

Gister had ik voor het eerst wat spannende momenten met mijn SGS: na een paar weken geen echt schokkende wijzigingen op het toestel te hebben gedaan (zoals rooten/lagfixen) had ik een paar grote muziekbestanden overgezet naar de externe SD. Daarna viel het me op dat het toestel wel erg warm werd en snel leeg liep. Na het opladen kwam ik met opstarten niet meer voorbij het splashscreen. Ik eindigde telkens met een zwart scherm en oplichtende knoppen. Na uitgebreid gegoogled te hebben ontdekte ik dat er toch veel mensen problemen hadden met hun lagfix na het importeren van grote bestanden. Ik zag geen andere mogelijkheid dan een factory reset uit te voeren (mijn eerste!). Toen het toestel weer normaal starten heb ik met de OCLF de lagfix ongedaan gemaakt. Ik ontdekte tevens dat ik alweer een redelijke oude lagfix (1.5) erop had zitten met V1.

Eigenlijk raad ik dus iedereen aan om lagfix V1 ongedaan te maken en met de nieuwste OCLF een V2 uit te voeren. Zelf wacht ik nu maar even op de benchmark van Froyo 2.2. Ik was toch wel erg geschrokken en het kostte me een paar uur om de phone weer in zijn oude staat terug te brengen met alle appjesOp het XDA forum staan wel meer lagfixes, zoals Voodoo, die ga ik eerst eens bestuderen.

Bewerkt (22 september 2010 15:43)
pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 22 september 2010
  • 15:58

Top!
Thnxs for the warning

Bewerkt (22 september 2010 15:58)
consono

consono

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 246
  • Reputatie 0
  • 22 september 2010
  • 19:00

Ach Bloesum, je moet maar zo denken dat je het toestel nu wel van binnen en buiten leert kennen
Maar als ik het dus goed begrijp is de LagFix na een factory reset niet verdwenen?

Bewerkt (22 september 2010 19:00)
lakigucci

lakigucci

• Lid sinds 11 september 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 00:33

Hey!

Ik had precies dit zelfde probleem.
Die van mij kwam ook nietmeer voorbij het splash screen.
Aangezien ik de ongelukkige was met de batch waar de recovery knoppen niet van werken, en mn pc de foon nietmeer zag (doos ook nietmeer via de de telefoon in recovery kon zetten), Zat ik met een bricked toestel.
Deze is nu bij de winkel in afwachting van een reactie op een ticket die ze hebben aangemaakt. Ik ben benieuwd.

Bewerkt (24 september 2010 00:33)
Bloesum

Bloesum

• Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 08:53

Tja, een telefoon repareren die is geroot en gehacked, dat zullen ze leuk vinden…. Over die knopcombo voor de recovery modus heb ik nu zoveel dingen gelezen, dat het mij bijna een hocuspocus handeling lijkt te worden. Sommige kregen een reactie van de phone na 30 seconden (en doe daarbij de volgende spreuk……)

Ik heb inmiddels Titanium Backup aangeschaft. Je kunt er werkelijk een complete momentopname van je appjes/data/instellingen van maken om deze na een crash met 1 druk op de knop te herstellen. Appbrain zette niet eens al mijn appjes terug. De pro versie is donation - echt goud waard!

Nu ben ik bezig OCLF V2 te installeren maar loop tegen een ‘broken pipe’ aan. Over Voodoo voor een lagfix las ik ook goede dingen, maar die doet weer rare dingen met je scherminstellingen (???).

Bewerkt (24 september 2010 08:53)
Roewl

Roewl

• Lid sinds 24 augustus 2010
  • Berichten 433
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 09:15

lakigucci;42383
Hey!

Ik had precies dit zelfde probleem.
Die van mij kwam ook nietmeer voorbij het splash screen.
Aangezien ik de ongelukkige was met de batch waar de recovery knoppen niet van werken, en mn pc de foon nietmeer zag (doos ook nietmeer via de de telefoon in recovery kon zetten), Zat ik met een bricked toestel.
Deze is nu bij de winkel in afwachting van een reactie op een ticket die ze hebben aangemaakt. Ik ben benieuwd/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />.

He lakigucci.. Zou je ons hier eens over op de hoogte willen houden. Ben erg benieuwd wat je reparatie service hier mee doet!?

Groetjes Roel

Bewerkt (24 september 2010 09:15)
mmichaell

mmichaell

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 26 september 2010
  • 16:11

Roewl;42395
He lakigucci.. Zou je ons hier eens over op de hoogte willen houden. Ben erg benieuwd wat je reparatie service hier mee doet!?

Groetjes Roel

Ik ook! Ik heb namelijk hetzelfde probleem! Ik kom niet meer uit Recovery Mode omdat mijn Home button niet meer werkt/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> (waterschade??) Maarrrrr ik had op dit forum een topic geopend om te vragen of iemand wist hoe ik daaruit kon komen, en het schijnt te kunnen (ga ik zo proberen) Zodat je softwarematig uit recovery mode kan komen!

Bewerkt (26 september 2010 16:11)
madebra

madebra

• Lid sinds 15 september 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 14:45

Bloesum;42085
Op het XDA forum staan wel meer lagfixes, zoals Voodoo, die ga ik eerst eens bestuderen.

Ik heb onlangs de Voodoo lagfixe toegepast… werkt voorlopig goed…
Het is ook vrij eenvoudig toe te passen, je hoeft zelf geen root toegang te hebben :-)

Bewerkt (29 september 2010 14:45)
Bloesum

Bloesum

• Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 15:16

Doet Voodoo niet iets met je scherm of is dat niet meer verplicht?

Bewerkt (29 september 2010 15:16)
madebra

madebra

• Lid sinds 15 september 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 29 september 2010
  • 17:12

Tja, er zouden wat problemen zijn met de kleuren, wit zou blauwer getint zijn… eerlijk gezegd merk ik er niet zoveel van. Hadden ze het niet vermeld zou ik waarschijnlijk niks merken
Enkel iets wanneer ik de helderheid op MAX zet , dan zijn ineens de kleuren “roder” (de kleurtemperatuur iets te warm naar mijn gevoel )

Maar zoals ik al zei , ik heb er geen last van (je kan altijd de helderheid op 99% zetten ipv 100%)

Ik heb ook al een paar filmpjes bekenen en ik merk niet storend op

Bewerkt (29 september 2010 17:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren