Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mmichaell

mmichaell

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 22 september 2010
  • 11:49

Ik probeerde mijn Samsing Galaxy S te unrooten! Namelijk omdat ik hem wil terugsturen omdat mijn HOME Button knop niet meer werkt (geen idee hoe dit is onstaan!)
Maar nu zit ik in Recovery Mode en moet ik dus de Home knop indrukken om het te unrooten! Maar dat gaat dus niet, en ik heb de batterij eruit gehaald en weer aangedaan en ik kom steeds in Recovery Mode en ik kom er niet meer uit! KAN IEMAND MIJ HELPEN A.U.B.!?!?!?! Want ik kan nu niets meer met mijn telefoon! :'(

Bewerkt (22 september 2010 11:49)
Bloesum

Bloesum

• Lid sinds 10 augustus 2010
  • Berichten 342
  • Reputatie 0
  • 22 september 2010
  • 15:26

Misschien heb je hier wat aan. Volgens mij is het een klein Windows scriptje dat je vanaf je pc kunt draaien met USB aansluiting. Google anders even op ‘Samsung Galaxy S unroot’. Het staat me bij dat het unrooten een simpele kwetsie is van het verwijderen van 2 bestandjes.

Bewerkt (22 september 2010 15:26)
mmichaell

mmichaell

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 23 september 2010
  • 19:54

Bedanlt, alleen is het probleem zo ernstig dat wanneer ik mijn telefoon aansluit op de USB of Opalder m'n telefoon automatisch opstart in Recovery Mode ik kan letterlijk.. NIKS! alleen kiezen in Recovery Mode welke optie van de 4 ik wil nemen, maar aangezien mijn Home knop het ook niet doet ( :'( ) Kom ik daar dus ook niet uit.. anders was het probleem wel verholpen, dus mijn 2 punten zijn 1: De Home knop weer laten werken 2: Uit Recovery Mode komen/ Unrooten

>Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft, want ik weet niet of nu mijn garantie vervalt anders wil ik ermee naar mijn provider, of iemand die weet hoe duur het is (en waar!?) ik met mijn Galaxy S heen kan om mijn Home knop te repareren!?

Bewerkt (23 september 2010 19:54)
Veranum

Veranum

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 116
  • Reputatie 0
  • 23 september 2010
  • 20:13

Als je m verzekert hebt dan kan t natuurlijk voorkomen dat je m uit je zak laat vallen zonder dat je t doorhebt en vervolgens met je auto er overheen rijden.. in dat geval is ie onherstelbaar beschadigd en krijg je n nieuwe (A)

Bewerkt (23 september 2010 20:13)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 23 september 2010
  • 20:58

Heb je adb geinstalleerd op je pc ? Middels adb zou je hem normaal kunnen laten booten zonder iets op je toestel te hoeven doen.

Bewerkt (23 september 2010 20:58)

Samsung Galaxy S8+

mmichaell

mmichaell

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 23 september 2010
  • 23:56

Nee volgens mij niet, heb je misschien een download voor mij? Ik weet namelijk wel SDK maar geen ADB of bedoel je daarmee de USB?
Maar het is wel zo, wanneer ik ook maar de USB erin doet dan start die op en gaat die over naar Recovery Mode, of het moet in die paar seonden zijn dat dat programma m'n apparaat pakt!

Bewerkt (23 september 2010 23:56)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 24 september 2010
  • 09:32

adb zit in de android sdk.
Dus als je de android sdk op je pc hebt staan dan zit daar adb ook automatisch bij.
Zorg dat je de tools map van de android sdk in je “path” omgeving van je pc hebt staan zodat vanuit elke locatie de adb.exe gevonden kan worden.

Vervolgens stop je je toestel in de usb kabel en het maakt niet uit dat je toestel reboot naar recovery. Laat hem daar lekker op staan en via je pc in een dosvenster kun je dan bv typen “adb reboot”
Je toestel zou nu normaal moeten gaan booten.

Bewerkt (24 september 2010 09:32)

Samsung Galaxy S8+

mmichaell

mmichaell

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 26 september 2010
  • 16:06

Foute post.

Bewerkt (26 september 2010 16:06)
mmichaell

mmichaell

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 26 september 2010
  • 16:28

Ok ik zal dit proberen! Ik heb SDK alleen ADB start niet op? Of nja, het verschijnt voor 1 seconden en dan sluit het dosvenster meteen?
Tevens weet ik ook niet wat je bedoeld met de tools map in mijn ‘path’ omgeving van m'n pc?

Ik hoop dat je mij kan helpen!! Alvast ontzettend bedankt voor je informatie! Ik zag het niet meer zitten en was bang dat ik veel geld kwijt zou zijn om het bij een winkel te repareren.

Bewerkt (26 september 2010 16:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren