Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kiki

Kiki

• Lid sinds 29 augustus 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 15:30

Ik heb sinds gisteren de Samsung Galaxy S en heb wat vragen:

Als er bovenin de balk alleen de tijd, signaalsterkte en batterijniveau staat, dan is internet uitgeschakeld neem ik aan? (abonnement voor i-net begint pas in december, nu alleen nog thuis via de WIFI)

Hoe kan ik smileys toevoegen in berichten, ik kan het niet vinden..

Hoe beheer ik de favorieten (sites; verwijderen etc.)?

Als ik op internet ga (via WIFI nu dus nog), dan kom ik vaak niet op de startpagina, maar op de laatste pagina die ik de keer daarvoor geopend heb, hoe kan dit?

Hoe kan ik het beste de internetpagina afsluiten als ik wil stoppen met i-net? (nu klik ik enkele keren op de terugtoets, maar mij lijkt dat je dit anders moet doen?

Als ik bijvoorbeeld op Hyves zit, dan kan ik de volledige pagina zien of een aangepaste (aan Hyves op mobiel). Hoe ga ik van de volledige pagina terug naar de aangepaste?

Voor veel dingen moet je een Google account instellen. Als ik dat doe, dan komen AL mijn contacten (die ik OOIT een mail gestuurd heb) in mijn contactenlijst van de telefoon. Dit wil ik niet, kan ik dat ook voorkomen en toch de Google account instellen?

Ik hoop dat iemand mijn vragen (of enkele ervan) kan beantwoorden, ik kom er maar niet uit… *schaam* Zullen ook vast niet mijn laatste vragen zijn…

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 16:04

Heb je je abb verlengd? Dan heb je grote kans dat je internet al werkt. dat had ik met Vodafone.
Ik zou een aparte google account aanmaken voor je Galaxy, dan begin je helemaal schoon en als je dan zuinig bent met het opgeven van je adres, dan houd je hem schoon.
Suc6! En welkom op het forum!

Kiki

Kiki

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 16:36

Bedankt voor je antwoord.
Ja, abonnement verlengd. Ik had er mss even bij moeten vermelden, dat ik nu geen i-net in het abonnement heb, dus als ik nu (buiten WIFI thuis om) op i-net zit, is dat hartstikke duur. Vandaar dat ik zeker wilde weten, dat ik dus niet online ben, als er alleen die tekentjes staan, die ik noemde.

Ik wil geen nieuwe google account aanmaken, is dat de enige manier om te voorkomen dat die contactpersonen uit Google in mijn contacten in de telefoon komen? Als ik een nieuwe maak, dan komen dus alle adressen van de mails die ik krijg, alsnog in mijn contactpersonen van de telefoon? Geen manier om dat te voorkomen?

pasmel

pasmel

• Lid sinds 12 juni 2010
  • Berichten 394
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 16:53

Ik ben helaas geen expert, het lijkt me dat al die contacten in je telefoon komen, de account synchroniseert met je gsm…
Je zou de contacten kunnen verwijderen van je gsm, maar ik denk dat ze weer terug geplaatst worden na synchronisatie.
Dat zou je eff moeten kijken bij de sync opties.

Alieke

Alieke

• Lid sinds 28 augustus 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 18:03

Als je contacten verwijdert, dan plaats hij ze volgens mij niet automatisch terug. Ook kun je selecteren dat je alleen contactpersonen met een telefoonnummer ziet, dan ben je ook al van de bulk af.

robbertkrau

robbertkrau

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 18:13

Je kunt voor de zekerheid even APNdroid downloaden, vervolgens een widget maken op je homescreen en zo je internet uitzetten.
Wifi werkt dan alleen nog maar en mobiel internet niet.

Smileys toevoegen doe je door de optieknop in te drukken en dan zie je het vanzelf staan.

Favorieten kun je aanmaken door in je browser op de optieknop te drukken en dan zie je MEER staan en dan bovenin FAVORIET TOEVOEGEN.
Op je homescreen kun je dan weer een snelkoppeling maken naar je favoriet (lang drukken met je vinger op je homescreen en dan kan je kiezen voor widgets, sneltoetsen, achtergronden en dergelijke, kies voor widget voor widgets en sneltoetsen voor bijvoorbeeld een sneltoets naar een favoriet)

Als je de browser aanklikt blijft deze op de achtergrond draaien(multitasking). Daarom kom je weer terug bij waar je was.

Internet kun je afsluiten door een task manager te downloaden. Dan kun je kiezen welke programma's je definitief wilt afsluiten!

Hyves gebruik ik niet dus daar moet ik je het antwoord schuldig blijven!

robbertkrau

robbertkrau

• Lid sinds 21 juli 2010
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 18:14

Tip: de optietoets (de linker van de 3 op de voorkant van je toestel) geeft je toegang tot veel opties en hiermee kun je vaak ook navigeren binnen applicaties

Kiki

Kiki

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 20:27

Alieke;37563
Als je contacten verwijdert, dan plaats hij ze volgens mij niet automatisch terug. Ook kun je selecteren dat je alleen contactpersonen met een telefoonnummer ziet, dan ben je ook al van de bulk af.

Hoe doe ik dat laatste? Oh, voel me echt een nitwit zeg… :eek:

Kiki

Kiki

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 20:32

robbertkrau;37565
Je kunt voor de zekerheid even APNdroid downloaden, vervolgens een widget maken op je homescreen en zo je internet uitzetten.
Wifi werkt dan alleen nog maar en mobiel internet niet.

Als ik steeds de WIFI aan en uitzet, dan zit ik toch nooit met mobiel internet te werken neem ik aan?
Hoe doe ik dat, een APNdroid downloaden? En kun je i-net dan daarmee ook weer aanzetten? Argl… had ik dan toch een simpelere telefoon moeten kiezen… :confused:

robbertkrau;37565
Smileys toevoegen doe je door de optieknop in te drukken en dan zie je het vanzelf staan.

Ah, gevonden, super!

robbertkrau;37565
Favorieten kun je aanmaken door in je browser op de optieknop te drukken en dan zie je MEER staan en dan bovenin FAVORIET TOEVOEGEN.
Op je homescreen kun je dan weer een snelkoppeling maken naar je favoriet (lang drukken met je vinger op je homescreen en dan kan je kiezen voor widgets, sneltoetsen, achtergronden en dergelijke, kies voor widget voor widgets en sneltoetsen voor bijvoorbeeld een sneltoets naar een favoriet)

Bedankt, ik had dit ondertussen zelf uitgevonden, zie ik kom er wel, met wat hulp.. ;-)

robbertkrau;37565
Als je de browser aanklikt blijft deze op de achtergrond draaien(multitasking). Daarom kom je weer terug bij waar je was.

Internet kun je afsluiten door een task manager te downloaden. Dan kun je kiezen welke programma's je definitief wilt afsluiten!

Zoals ik al eerder vroeg, als ik steeds de WIFI aanzet, dan gebruik ik mobiel internet toch niet? En dan kan ik straks, als het nieuwe abonnement ingaat, dat mobiele i-net gaan gebruiken, toch? Gebruik ik als ik thuis ben wel nog steeds de WIFI.

robbertkrau;37565
Hyves gebruik ik niet dus daar moet ik je het antwoord schuldig blijven!

Dit heb ik ondertussen ook gevonden, begin nog trots op mezelf te worden.. ghaha…

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden!

Kiki

Kiki

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2010
  • 20:34

robbertkrau;37567
Tip: de optietoets (de linker van de 3 op de voorkant van je toestel) geeft je toegang tot veel opties en hiermee kun je vaak ook navigeren binnen applicaties/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Die had ik gevonden, maar toch lukte er iets niet. Maar nu wel, bedankt!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren