Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hgoedvolk@gmail.com

hgoedvolk@gmail.com

• Lid sinds 23 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2016
  • 17:50

Ik heb een Samsung Galaxy S5 en kan daar gewoon met mijn account op inloggen maar nu probeer ik dat account toe te voegen op mijn oude Samsung Galaxy S (GT-I9000) maar krijg dan de melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet overeen komen.Als ik via de website van Google inlog (na ontvangst van de verificatiecode) dan kom ik wel op mijn eigen Googlepagina maar bv niet bij Gmail en mijn contactadressen in Gmail. Wie kan mij helpen om mijn account wel toe te voegen?
Hans

Bewerkt (28 januari 2016 20:26) | is opgelost
catt4u

catt4u

• Lid sinds 04 november 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2016
  • 17:34

Ik heb een Samsung Galaxy S5 en kan daar gewoon met mijn account op inloggen maar nu probeer ik dat account toe te voegen op mijn oude Samsung Galaxy S (GT-I9000) maar krijg dan de melding dat gebruikersnaam en wachtwoord niet overeen komen.Als ik via de website van Google inlog (na ontvangst van de verificatiecode) dan kom ik wel op mijn eigen Googlepagina maar bv niet bij Gmail en mijn contactadressen in Gmail. Wie kan mij helpen om mijn account wel toe te voegen? Hans
Als ik het goed begrijp wil je met je Google account dat je op je S5 gebruikt ook gebruik maken op je S (I9000).
Heb je al geprobeerd om je oude account(s) op je S te verwijderen?
Wellicht dat je daar ooit een ander account hebt gebruikt om in te loggen bij de PlayStore/GMail.
Na het opnieuw invoeren van je huidige Google accont (dat je ook op je S5 gebruikt) moet je ook weer op je S kunnen inloggen met hetzelfde account.

Ik heb hier ook de hele reeks S-en liggen en ik kan op alle telefoons met m'n Google account inloggen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren