Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Beyond_Life

Beyond_Life

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 14:18

Hallo,
Ik heb sinds de GS uit is het befaamde apparaatje al in bezit. Ongelovelijk fijn ding. Ik heb niets geroot of gelagfixxed of wat dan ook. En alles werkt top. Niets te klagen.

Maar ik maak me een beetje zorgen over het data verkeer. We kennen allemaal de berichten over providers die gaan overstappen van FUP (fair use policy) naar abootjes met een beperkte bundel. Ik dacht dan voldoende te kunnen hebben aan de 1000 mb variant. Maar nou gaat mijn provider KPN hier blijkbaar niet aan mee doen en gaat een limiet instellen van 75 mb. Dit staat gelijk aan de FUP van dit moment. Ga je over de 75 mb heen bij KPN dan word je geknepen. De mensen bij de KPN shop konden mij dit niet helemaal bevestigen daar het alleen om interne roddels zou gaan. Maar is hier iemand mee bekend?

Ik heb namelijk onlangs NetSentry van de market gehaald en ben eens gaan bij houden wat ik verbruik. Ik kom dus in 7 dagen tijd aan 75 mb. En dan ben ik nog niet ineens ultiem aan het streamen geweest vanaf mijn Synology NAS.

Iemand iets hier over te melden?

Bewerkt (22 april 2013 12:35)
Succath

Succath

• Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 16:45

op dit moment is er volgens mij nog niets bekend. ik kom zelf dagenlijks in de kpn winkels dus zal dit even in de gaten houden misschien dat ik via hun wat meer info kan scoren hierover aangezien ik 75mb zelf ook wel behoorlijk aan de lage kant vind.

Miorob

Miorob

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 16:46

Hey Thx, ik heb geen antwoord op je vraag maar ik zocht wel een app die je data bij zou houden, en PING daar staat ie THX M8

Beyond_Life

Beyond_Life

• Lid sinds 05 augustus 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 17:12

Hehe geen probleem. Ik vond em ook maar toevallig bij het opstarten van Market. Daar stond ie ineens als recommended volgens mij. Heel handig en simpel. Je kunt NetSentry ook instellen op bepaalde bedragen en dan geeft ie een melding in de notification bar.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren