Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sephyr

sephyr

• Lid sinds 24 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2015
  • 13:32

ik heb mijn oude Galaxy S via een factory reset leeg gemaakt zodat er een prepaid kaartje in kon en het toestel door mijn dochter gebruikt kon gaan worden. Het toestel draait op Gingerbread 2.3.6
Maar om er uberhaupt iets van apps op te kunnen zetten zul je toch eerst een google account erop moeten plaatsen. Dat zou makkelijk moeten zijn, want voor de Galaxy Tab Mini die mijn dochter al gebruikt, hebben we die al aangemaakt.

Of ik nu inlog met haar gegevens of mijn eigen Google gegevens, ik krijg consequent deze foutmelding:
"uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen. Probeer het opnieuw. U kunt uw gegevens ophalen door naar http//google.com/accounts te gaan op uw computer"
Just to be sure heb ik dit natuurlijk gedaan en ik kan gewoon via de pc met de beschikbare inloggegevens inloggen bij Google. Gebruikersnaam en password komen dus wel degelijk overeen.
De optie tweestap authenticatie staat uit in het google account.
Ik heb het geprobeerd via Wifi en via 3G, maar ook helaas.

sephyr

sephyr

• Lid sinds 24 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2015
  • 13:56

toevallig net tegen de oplossing aangelopen: http://android.stackexchange.com/questions/124342/unable-to-setup-google-account-on-android-2-3
een lullig vinkje ergens onderaan bij beveiliging…..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren