Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

• OnePlus 8 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hans101

hans101

• Lid sinds 31 maart 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2015
  • 17:47

wie kan mijn helpen er mee
ik heb een samsunig galaxy s gt-I9000
ik kan niet meer hem resseten of ook als ik die drie knopen ik houd dan moet je ook doen maar nee
wie weet hoe ik hem weer aan de praat krijg ik kom er niet in hij graat aan en weer uit dat is alles wie weetwat ik kan doen ik den dat verkerden update in zit daat door kan ik niks meer doe
wie help me er uit de brand heel graag
of programma die het wel kan

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2177
  • Reputatie 250
  • 3 april 2015
  • 00:20

hans101
wie kan mijn helpen er mee ik heb een samsunig galaxy s gt-I9000 ik kan niet meer hem resseten of ook als ik die drie knopen ik houd dan moet je ook doen maar nee wie weet hoe ik hem weer aan de praat krijg ik kom er niet in hij graat aan en weer uit dat is alles wie weetwat ik kan doen ik den dat verkerden update in zit daat door kan ik niks meer doe wie help me er uit de brand heel graagof programma die het wel kan
De drie knoppen zouden moeten werken. Met volume down, start en menu knop zou je in download moeten komen. Met volume up, start en menu knop, zou je in recovery moeten komen. Doen de drie knoppen het niet, dan kun je met een JIG alsnog in download mode komen. Ben je in download mode dan kun je de ROM voor de Galaxy S met Odin op je telefoon zetten en zou alles weer goed moeten werken. Lees hier op dit forum wel even de topics in het eerste onderwerp “Vastklevend… belangrijke topics” goed door.
Is je toestel ‘dood’ dan kun je hem weer tot leven wekken in het topic wat ik hier beschreven heb. Zie hier
Succes.
Makker

Bewerkt (3 april 2015 00:22)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren