Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Frank-D

Frank-D

• Lid sinds 02 december 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 december 2014
  • 14:20

Beste,

Ik heb een Galaxy S DUOS2 (GTS7582) Android 4.2.2 (laatste updates)en zelfs na terugzetten naar fabrieks instellingen wil de agenda/kalender van Google niet synchroniseren, ik zie de kalenders niet.

Alleen de agenda van mijn Google account is zichtbaar. (Google agenda heb ik na de reset natuurlijk geinstalleerd, ik gebruik zelf acalendar)

Iets van ¾ jaar ging alles goed, wat ruimte gebrek en problemen met synchroniseren van de agenda’s, er kwamen geen nieuwe items naar de telefoon dus maatregelen nemen.

Uiteindelijk de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en nu wil de agenda in het Google account helemaal niet meer synchroniseren.
(Agenda items uit een exchange account komen wel in de telefoon agenda.)

Inmiddels een tweede keer naar fabrieksinstellingen teruggezet, sms historie kwijt, alle (Engelse) Google check lists doorlopen… maar geen soelaas. In het Google account zie je ongeveer alle andere items netjes en regelmatig synchroniseren alleen niet de voor mij zo belangrijke agenda. (Meerdere malen het Google account gewist en opnieuw geladen)

Herstarten, uitzetten – aanzetten, accu er een minuut uit etc, alles geprobeerd.

Wie heeft een idee wat ik nog kan doen?

Alvast bedankt.

Frank

Frank-D

Frank-D

• Lid sinds 02 december 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 december 2014
  • 09:50

Beste,

Ik heb niet de echte reden gevonden waarom het synchroniseren niet werkte, maar heb het synchroniseren wel weer aan de gang gekregen!

Redelijk onorthodox, in een wanhoopsdaad de Google agenda installatie… weggooien!

Na verwijderen van Google Agenda kwam de synchronisatie weer op gang, waren alle agenda's er weer en werden de afspraken weer zichtbaar.

aCalendar geeft nu alleen een bericht dat de laatste versie van Google agenda geinstalleerd moet worden, maar dat doe ik maar even niet!

Groet,

Frank

thomasvandijk1942

thomasvandijk1942

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 8 december 2015
  • 10:26

EVO Collaborator for Outlookeen kleine add-in voor Outlook. Hiermee sync ik al tijden vlekkenloos mijn Androids Gmail account naar mn Outlook in een 2-way sync. Erg stabiel en nooit problemen mee gehad!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren