Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

  • ASUS ZenFone 6

  • OnePlus 7 Pro

  • Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

nops

nops

  • Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 8 augustus 2010
  • 12:48

Ik heb sinds gisteren een samsung Galaxy S en heb problemen met Android market en google talk.

Als ik probeer in te loggen met Google Talk staat er dat er een verificatie fout is. Ik heb mijn google account gesynchroniseerd met mn telefoon en dan zou die toch gewoon moeten werken, of is er nog iets dat ik moet instellen?

Ook werkt Android market niet. Als ik een app probeer te downloaden staat er “download starten” en daar blijft die op staan. Ik heb gegoogled en mensen zeiden dat het samen werkt met Google talk, dus dat ik me daar in moest loggen. Maar zoals ik al zei lukt dat ook niet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Edit; ik heb net op mn broertjes galaxy s(ook gister gehaald) geprobeerd een app te downloaden en dat kon gewoon. Hij heeft geen account gesynchroniseerd en niks anders gedaan. Ligt het echt aan mijn telefoon dan en moet ik teruggaan naar de winkel?

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
Henry

Henry

  • Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • #2
  • 8 augustus 2010
  • 13:56

Zou gewoon terug gaan naar de winkel laat hun t maar oplossen dan ligt het iig niet aan jou

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
Rynelan

Rynelan

  • Lid sinds 24 mei 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • #3
  • 8 augustus 2010
  • 14:06

Je kan bij Accounts & Sync. in de Instellingen je account weg halen, probeer dat even, log dan weer overnieuw in. Kan het probleem oplossen. Waarschijnlijk is er bij het aanmaken/inloggen van je account iets niet goed gegaan.

Mocht het probleem blijven nadat je je account opnieuw heb ingesteld raad ik ook aan om even terug te gaan naar de winkel voor een nieuwe.

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
nops

nops

  • Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #4
  • 8 augustus 2010
  • 15:19

rynelan je had gelijkik heb idd iets fout gedaan bij het aanmaken van mn account en nu werkt het!

dank je

Bewerkt (22 april 2013 12:32)
Henry

Henry

  • Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • #5
  • 8 augustus 2010
  • 17:34

Top, weer een probleem opgelostgoed om te lezen dat ertoch erg veel problemen opgelost worden op dit fora

Bewerkt (22 april 2013 12:32)
woodyflow

woodyflow

  • Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #6
  • 14 augustus 2010
  • 10:41

ik heb hetzelfde probleem, en kan niet gmail account verwijderen, dan moet ik terugschakelen naar fabrieksinstellingen en wordt bijna alles gewist, dit heb ik al gedaan. werkte eventjes, daarna weer foutmeldingen. Andere oplossingen?

Bewerkt (22 april 2013 12:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren