Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Huawei Mate 20 Pro

• Pocophone F1

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

Renate_Wiggers

Renate_Wiggers

• Lid sinds 24 februari 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2011
  • 21:31

Jeetje, zit al uren handleiding forums enz af te struinen en nu is het zoooo simpel. ik heb het geprobeerd en hij doet het. Hartelijk dank!
fijne avond
gr Renate

Bewerkt (24 februari 2011 21:31)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6117
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 24 februari 2011
  • 21:35

@ Renate Wiggers,

Ik heb jouw vraag aangesloten bij dit topic aangezien het dezelfde vraag betreft.

Bewerkt (24 februari 2011 21:35)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2011
  • 09:19

Blijft toch slordig dat zo iets essentieels niet duidelijk aangegeven staat op het toestel.
Bij HTC moet je ook slepen, maar daar staat ook een tekst op je scherm dat je moet slepen, kleine moeite om dat ook op het scherm van die Samsung te zetten lijkt mij.

Bewerkt (25 februari 2011 09:19)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2011
  • 12:12

Eigenlijk best wel slecht dat het er niet instaat, inderdaad.
Ik denk dat Samsung dacht: “Dat kunnen ze wel.”
Nou moet ik bekennen dat het mij ook lukte, maar ik ben al vrij lang met technologie bezig, en vond het eigenlijk wel op lockscreens lijken, denk ik…. Daarnaast heeft mijn broer een N97, dus daarvan wist ik het ook al.
Nou lees ik nooit handleidingen, dus ik vertrouw er maar op dat het er echt niet instaat ;-)

Bewerkt (25 februari 2011 12:12)
Marie

Marie

• Lid sinds 06 december 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2011
  • 11:44

Ik vind dat schuiven erg onhandig bij het opnemen van de telefoon. Is er een app waar je dit mee kunt wijzigen?

Bewerkt (3 maart 2011 11:44)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2011
  • 11:51

bassie1995;108800
Nou moet ik bekennen dat het mij ook lukte, maar ik ben al vrij lang met technologie bezig, en vond het eigenlijk wel op lockscreens lijken, denk ik…. Daarnaast heeft mijn broer een N97, dus daarvan wist ik het ook al.
Nou lees ik nooit handleidingen, dus ik vertrouw er maar op dat het er echt niet instaat ;-)

ik lees ook nooit handleidingen. meestal gaat het zou als ik denk dat het moet.

nieuwsgier;31631
Ik heb sinds vanmiddag de Galaxy S. Prachtig toestel en je kunt er zelfs mee bellen, alleen ……hoe neem je een gesprek aan.

Als er een gesprek binnenkomt, gaat het toestel over, aan de linkerkant verschijnt een naar rechts gerichte groene pijl, en aan de rechterkant een rode naar links gerichte pijl. Als ik op de pijlen druk gebeurt er niets, ook niet als ik op één van de andere toetsen druk.

Ook heb ik de mogelijkheid om het gesprek te weigeren met een bericht.
Maar dat wil ik dus niet, ik wil het gesprek gewoon aannemen.:cry:
Volgens de handleiding zou ik op het scherm gewoon de keuze moeten hebben tussen “gesprek aannemen”en “gesprek weigeren”

Maar dat zie ik dus niet.
Moet ik nog ergens een instelling veranderen ??

het groene telefoontje wat op je scherm verschijnt als je gebeld word moet je naar rechts schuiven. ik moest er ook aan wennen maar je kijkt toch meestal eerst door wie je gebeld word.

Marie;112382
Ik vind dat schuiven erg onhandig bij het opnemen van de telefoon. Is er een app waar je dit mee kunt wijzigen?

het is gewoon even wennen.

Bewerkt (3 maart 2011 11:51)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2011
  • 11:57

bassie1995;108800

ik lees ook nooit handleidingen. meestal gaat het zou als ik denk dat het moet.

Bewerkt (3 maart 2011 11:57)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3764
  • Reputatie 40
  • 3 maart 2011
  • 12:04

bassie1995;108800

Het staat er echt niet in!! ook ik heb als een gek zitten tikken de eerste keer dat mijn tel overging hahah lol:p

Bewerkt (3 maart 2011 12:04)

AW Forum Queen voor het leven

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 3 maart 2011
  • 20:39

esther1801;112398
Het staat er echt niet in!! ook ik heb als een gek zitten tikken de eerste keer dat mijn tel overging hahah lol:p

whahahah nou ik denk dat er heeeel veel mensen diet gebeurd is , het is mij ook gebeurd namelijk .
Ik denk dat de schrijvers van de handleiding dit expres gedaan hebben en nu dagelijks hieraan denken als ze iets nodig hebben om te lachen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Leuk grapje wel !/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Bewerkt (3 maart 2011 20:39)
Edoard

Edoard

• Lid sinds 15 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 februari 2015
  • 18:40

Ik heb een samsung s5 met flipcover die reageert als ik de cover open of sluit.
Wat zou het mooi zijn als de telefoon het gesprek aanneemt als ik de cover open en daarna het gesprek beeindigt als ik de cover sluit.
Dat zou met een telefoon toch mogelijk moeten zijn.
Wie weet er of daar een mogelijkheid voor is?
Eventueel via een app?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren