Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 11 augustus 2010
  • 10:42

Dutchlimits;32552
om een apple mp3 speler te hebben moet je een apple computer hebben… om je telefoon daar weer op aan te kunnen sluiten moet je een apple telefoon en zo gaat het door
En dan nu de praktijk: nee, om een apple mp3 speler te hebben en optimaal te gebruiken heb je geen apple computer nodig. En ook om je iPhone aan te sluiten heb je geen apple computer nodig. Om een Android telefoon te gebruiken i.c.m. een Apple computer heb je evenmin extra spullen nodig.

Ik sluit mijn HTC Hero gewoon met het simpele, door HTC meegeleverde USB kabeltje aan op mijn iMAC, zet de telefoon in disk-modus en krijg er gewoon een schijf bij op de MAC. Op mijn windows PC sluit ik mijn iPod ook gewoon aan met de meegeleverde USB kabel en als ik zou willen start'ie iTunes op. Of WinAMP. Of ik zet de iPod in disk-modus en voila, er verschijnt een schijf bij op XP.

Bewerkt (22 april 2013 12:32)
West

West

• Lid sinds 04 augustus 2010
  • Berichten 288
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2010
  • 10:53

Raar, want de hero zou waarschijnlijk FAT32 (Windows) geformatteerd zijn…

Jammer, verder dat je weggaat van Android. Ik moet nog beginnen dus wel beetje raar dat ik dit zo zeg :p.
Naja, appels werken niet met peren dus dan moet het maar hé…

Mop:

Wat gebeurt er als je Apple met Windows combineert?

Zongedroogde appels.

Marvin

Marvin

• Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 11 augustus 2010
  • 14:22

West;32580
Raar, want de hero zou waarschijnlijk FAT32 (Windows) geformatteerd zijn…
Dus…? Een MAC kan gewoon met FAT32 overweg, geen probleem.

Eduardo

Eduardo

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2010
  • 09:28

Marvin;32572
En dan nu de praktijk: nee, om een apple mp3 speler te hebben en optimaal te gebruiken heb je geen apple computer nodig. En ook om je iPhone aan te sluiten heb je geen apple computer nodig. Om een Android telefoon te gebruiken i.c.m. een Apple computer heb je evenmin extra spullen nodig. Ik sluit mijn HTC Hero gewoon met het simpele, door HTC meegeleverde USB kabeltje aan op mijn iMAC, zet de telefoon in disk-modus en krijg er gewoon een schijf bij op de MAC. Op mijn windows PC sluit ik mijn iPod ook gewoon aan met de meegeleverde USB kabel en als ik zou willen start'ie iTunes op. Of WinAMP. Of ik zet de iPod in disk-modus en voila, er verschijnt een schijf bij op XP.
Ben heel blij voor jou dat het bij jou allemaal prima werkt maar bij mij (en andere op dit forum!) dus niet!!Toen ik mijn Xperia X10 aansloot op mijn Mac, zag mijn compuer hem niet, en hetzelfde gold voor mijn Galaxy S!Misschien dat het met de HTC Hero wel kan maar voor de duidelijkheid, ik heb een Sony Ericsson en een Samsung er op aangesloten gehad en dat werkte dus niet!De ene GSM is de andere niet he.. Dat geld voor meerdere producten..Ook ben ik het niet helemaal eens met opmerkingen van meerdere dat het allemaal aan Apple ligt want het zijn toch echt de bedrijven die de producten ontwikkelen en dan vervolgens het alleen maar mogelijk maken dat de bijgeleverde CDrom alleen op een windows compuer draait..Ook op de site van Sony Ericsson stond onder “updates” dat dit alleen maar mogelijk was op een Windows compuer! Waarom?!Is het dan zo lastig om de CDrom of op een andere manier iets op een Apple te laten draaien!Nog 1 voorbeeld waar ik laatst tegen aanliep, ik was op zoek naar een webcam en echt allemaal (van 5 euro tot 60 euro) waren te gebruiken en aan te sluiten op een Windowscomputer en niet op een Apple!Snap dat soms echt niet

Marvin

Marvin

• Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 12 augustus 2010
  • 11:44

Eduardo;32819
Toen ik mijn Xperia X10 aansloot op mijn Mac, zag mijn compuer hem niet,
Je zet wel de SD in diskdrive mode? Want veel verder gaat het allemaal niet (op een wintendo PC overigens ook niet). Je kunt overigens de SDK ook gewoon downloaden voor de MAC, als dat geen duidelijke aanwijzing is dat de boel zou moeten werken, dan weet ik het ook niet meer. Ook de AppInventor is beschikbaar voor MAC.

Nog 1 voorbeeld waar ik laatst tegen aanliep, ik was op zoek naar een webcam en echt allemaal (van 5 euro tot 60 euro) waren te gebruiken en aan te sluiten op een Windowscomputer en niet op een Apple!Snap dat soms echt niet
Er zit standaard al een webcam in een iMAC maar ik zal vanavond eens proberen wat er gebeurt als ik mijn super-goedkope Canyon webcam (€10 bij de Karwei of all places!) aansluit. Zo lang het ding maar UVC ondersteunt (en dat doen tegenwoordig vrijwel alle webcams) moet het out of the box werken. Dat de fabrikant niet op de buitenkant van de verpakking kalkt dat het ook voor OSX werkt is geen garantie dat het niet werkt. En drivers heb je niet nodig, die zitten al in het OS/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />.

Marcoryn

Marcoryn

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2010
  • 10:34

Ook ik wil iedereen bedanken voor de korte tijd dat ik kennis heb mogen maken met Android. Na de Desire en Galaxy S toch maar weer overgestapt op de iPhone 4. Het OS gaat zeker de grootste worden, maar was voor mij persoonlijk nou niet de Buzz waar iedereen het over had. Ik denk dat zowel iOS als Android hun sterke punten hebben. Uiteindelijk gaat het erom dat we allemaal plezier van onze telefoon hebben ongeacht welk merk of OS het is.

Ik vond de toon tegen de iPhone door velen altijd erg negatief (terwijl de meesten daarvan nooit een iPhone hebben gehad?) en bedenk dat juist concurrentie het beste in de ander naar boven haalt. Jarenlang alleen Win Mob is ook niet zaligmakend. Dus mogelijk zonder Apple niet dit Android zoals het nu is.

Ik zal de mooie toestellen en schermen missen, maar ga weer genieten van de Appstore en mn bose dock.

Bewerkt (22 april 2013 12:31)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2010
  • 11:47

Is ook niets mis mee, sterker nog de iPhones voelen altijd nog het beste aan als het gaan om degelijkheid tov. de android toestellen, met uitzondering van de unibody van de Legend die vergelijkbaar is. In feite is het gewoon een systeem waar je voor kiest wat je aanspreekt of niet. Ook android is niet zaligmakend. Je moet gewoon kiezen waar je het beste in kan vinden. Wat ik wel merk is dar vele over gaan op de Galaxy “voor de heb” en omdat ie zo op een iPhone lijkt. Daarom zal dit toestel best wel gehyped gaan worden.

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 14 augustus 2010
  • 12:57

Henry;31989
Succes verder, jammer was zelf altijd een iphone gebruiker, echter als je met apple werkt ben je simpel weg bijna VERPLICHT om een iphone te nemen, omdat dat makkelijk met elkaar communiceert, andere telefoons hebben met apple een giga probleem, vandaar dat ik niet op een mac werk, maar iig veel succes met je Iphone en je appel werk/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Ik vind dus van niet. Ben zelf een apple gebruiker van het eerste uur maar heb geen iphone (meer).

Bewerkt (22 april 2013 12:33)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren