pklijzing;109910Kom op jongens, jullie weten inmiddels wel dat dit soort zaken niet op het forum wordt besproken
@pklijzing, je hebt gelijk, ik had al het vermoeden dat het openbaar bespreken van deze app niet geaccepteerd zou worden. Ergens begrijp ik dat wel. Maar feit is wel dat driekwart van de androidworld.nl-users deze app heeft draaien. Kijk maar eens naar de screenshots van de menu's van veel gebruikers in het wallpaper thread… Bij velen staat deze app erop.
Maar nogmaals ik begrijp het wel, het is wel soort van piracy. Ookal is het gewoon legaal in Nl….
Het feit dat 3/4 van de Androidworld users deze app heeft draaien (hoe kom je aan die cijfers), wil nog niet zeggen dat het toegestaan is.
Het is ook geen “soort van Piracy”, het is piracy. Betaalde apps waar een developer tijd en geld in heeft gestoken worden door die site gratis beschikbaar gesteld waardoor de developers inkomsten mislopen. Geld dat ze anders in verdere ontwikkeling van die apps konden steken.
Bovendien is het nog steeds niet legaal in Nederland.
pklijzing;109925
Het feit dat 3/4 van de Androidworld users deze app heeft draaien (hoe kom je aan die cijfers/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />), wil nog niet zeggen dat het toegestaan is.
Het is ook geen “soort van Piracy”, het is piracy. Betaalde apps waar een developer tijd en geld in heeft gestoken worden door die site gratis beschikbaar gesteld waardoor de developers inkomsten mislopen. Geld dat ze anders in verdere ontwikkeling van die apps konden steken.
Bovendien is het nog steeds niet legaal in Nederland.
Piracy of niet, heb het momenteel ook MET DE ORIGINELE market, dus diegene waar niet
over gesproken mag worden, dus graag hoor ik nog enigszins of hier een oplossing voor is.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Haha wat schuift dat? Geintjuh…