Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

• OnePlus 8 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vraag

vraag

• Lid sinds 06 mei 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2014
  • 13:49

Hallo allemaal,

Ik heb mezelf hier even ingeschreven omdat ik geen verstand heb van telefoons en ik heb een telefoon gehad met Darky Rom erop. Toen ik Whatssap wilde installeren stond er dat ik misschien problemen zou hebben omdat Darky Rom erop staat.

Weet iemand misschien hoe ik Darky Rom kan verwijderen? Ik heb al iets heel stoms gedaanik heb zelf al wat zitten proberen en nou moet ik elke keer bij opstarten instellingen invoeren.

Iemand die enig idee heeft hoe ik mn telefoon weer normaal bruikbaar kan maken zonder darky rom erop? Of misschien dat iemand een winkel kent waar ik het zou kunnen vragen?

Groetjes Sofie

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 6 mei 2014
  • 14:32

die waarschuwing van whatsapp kun je negeren, die krijg ik ook altijd en ik heb geen problemen met whatsapp.

hoe je terug kan gaan naar een standaard samsung ROM staat hier uitgelegd: http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-2-3-6-via-odin-nl.html

alleen werkt de link niet meer naar de firmware. deze kun je zelf downloaden van http://www.sammobile.com/firmwares/3/?download=4129
een account bij sammobile is wel vereist.

vraag

vraag

• Lid sinds 06 mei 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2014
  • 16:07

Hallo nanders,

Bedankt voor de snelle reactie op mijn vraag. In ieder geval fijn om te horen dat het geen problemen oplevert met Whatssap.

Ik ga denk ik proberen de telefoon weer naar de standaardrom terug te zetten omdat ik het fijn vind als de telefoon sneller opstart, zonder de darky rom intro en dergelijke, en geen groene smileys. Ik zal even moeten kijken of ik een account bij sammobile heb, als die voor het terugzetten nodig is.

Maar als Whatssap geen problemen geeft dan heeft het niet zo een haast of noodzaak. Bedankt!

Groetjes

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren