Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

sat-Fan

sat-Fan

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 19:33

Ik wil graag muziek op mijn Galaxy zetten om met mp3speler te kunnen afspelen.
maar helaas is er geen software voor de Apple lijkt het ?
Ik kan me niet voorstellen dat er geen optie is om dit te doen wie kan mij verder helpen ?

SF

Bewerkt (22 april 2013 12:30)
jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 21:11

Als je je Galaxy (of elke Android telefoon) aansluit kun je ‘m in plaats van “Alleen opladen” op “Diskdrive” (weet niet of het precies zo heet) zetten. Dan is het net of je het geheugenkaartje uit je telefoon in je computer hebt gedaan en kun je je MP3’tjes er zo naartoe slepen.

sat-Fan

sat-Fan

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 21:41

jacobras;29542
Als je je Galaxy (of elke Android telefoon) aansluit kun je ‘m in plaats van “Alleen opladen” op “Diskdrive” (weet niet of het precies zo heet) zetten. Dan is het net of je het geheugenkaartje uit je telefoon in je computer hebt gedaan en kun je je MP3’tjes er zo naartoe slepen.

Was dat maar waar, want ik krijg namelijk geen disk als ik de telefoon aansluit via USB.
enigste wat de telefoon doet is laden helaas.
Kortom helaas dit werkt niet met mijn Imac.

Sf

Djeez

Djeez

• Lid sinds 29 juli 2009
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 22:15

Waarom zou je als Apple-fan een Android kopen? Een iPhone moet er vast beter mee overweg kunnen

sat-Fan

sat-Fan

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 22:27

Djeez;29551
Waarom zou je als Apple-fan een Android kopen? Een iPhone moet er vast beter mee overweg kunnen

Wat is dit nu weer van dom (censuur) antwoord, Ik heb een Apple en daarom mag ik geen android hebben ?.
Als je niets beters te doen heb ga ff een ander topic vervuilen ??

Ik heb een Apple en heb een iPhone gehad maar ben over gestapt naar de Samsung.
Wat mij erg goed bevalt, maar oke omdat jij ieder in een hokje zet volgende keer zal ik er aan denken en een iPhone kopen :eek:

SF

jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 23:15

sat-Fan;29546
Was dat maar waar, want ik krijg namelijk geen disk als ik de telefoon aansluit via USB.
enigste wat de telefoon doet is laden helaas.
Kortom helaas dit werkt niet met mijn Imac.
Ik zal even beschrijven hoe ik het op mijn HTC Legend doe. Ik sluit de telefoon aan met de USB kabel. Standaard gaat mijn telefoon dan gewoon opladen, en gebeurt er op de computer niets. Op mijn telefoon verschijnt dan een venstertje met de vraag wat ik wil doen, en bovenin de Andoid meldingenbalk verschijnt een USB logo.

Ik open de meldingenbalk en zie daar staan “Alleen opladen”. Daar klik ik op, en dan selecteer ik “Diskdrive” in het verschenen venstertje.

Op de Galaxy S lijkt me dat ongeveer hetzelfde gaan. Als je geen melding krijgt, kun je ook naar Instellingen -> Verbinden met pc -> Standaardverbindingstype gaan, “Diskdrive” selecteren en de telefoon even opnieuw aansluiten.

Succes ermee, laat maar weten of het hiermee lukt!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

sat-Fan

sat-Fan

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 00:20

jacobras;29566
Ik zal even beschrijven hoe ik het op mijn HTC Legend doe. Ik sluit de telefoon aan met de USB kabel. Standaard gaat mijn telefoon dan gewoon opladen, en gebeurt er op de computer niets. Op mijn telefoon verschijnt dan een venstertje met de vraag wat ik wil doen, en bovenin de Andoid meldingenbalk verschijnt een USB logo.

Ik open de meldingenbalk en zie daar staan “Alleen opladen”. Daar klik ik op, en dan selecteer ik “Diskdrive” in het verschenen venstertje.

Op de Galaxy S lijkt me dat ongeveer hetzelfde gaan. Als je geen melding krijgt, kun je ook naar Instellingen -> Verbinden met pc -> Standaardverbindingstype gaan, “Diskdrive” selecteren en de telefoon even opnieuw aansluiten.

Succes ermee, laat maar weten of het hiermee lukt!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

ik kan bij intstellingen -> toestel -> USB instellingen een setting zetten
dat volgende opties heb ik dan :
Samsung kies
Mediaspeler
massa opslag
PC internet
Vragen bij verbinding.

Deze opties heb ik al geprobeerd maar helaas niets lijkt te reageren ?
de optie : instellingen -> Verbinden met pc -> Standaardverbindingstype
Deze optie heb ik niet want ik heb de optie “verbinden met pc” niet lijk het ?

mvg
Sf

sat-Fan

sat-Fan

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 16:30

Iemand ?.
Ik ben nu aardig radeloos aan worden, Kan toch niet zo zijn dan Apple en Samsung elkaar niet zien ?.
Of ben ik dan als klant slachtoffer tussen de strijd i9000 en iPhone 4 ?

SF

jacobras

jacobras

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 316
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 16:38

sat-Fan;29580
ik kan bij intstellingen -> toestel -> USB instellingen een setting zetten
dat volgende opties heb ik dan :
Samsung kies
Mediaspeler
massa opslag
PC internet
Vragen bij verbinding.

Deze opties heb ik al geprobeerd maar helaas niets lijkt te reageren ?
Oké, bij Samsung heet het dus iets anders. Niets reageert direct inderdaad, pas als je de telefoon opnieuw aansluit. Dus ga, als je telefoon niet met de Mac is verbonden, weer naar Instellingen -> toestel -> USB instellingen, kies daar voor “Massa opslag” (= diskdrive), en sluit dan je telefoon aan op je Mac. Dan zou het toch echt moeten werken, anders ligt het echt aan de samenwerking Android - Mac…

sat-Fan

sat-Fan

• Lid sinds 27 mei 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 17:01

jacobras;29667
Oké, bij Samsung heet het dus iets anders. Niets reageert direct inderdaad, pas als je de telefoon opnieuw aansluit. Dus ga, als je telefoon niet met de Mac is verbonden, weer naar Instellingen -> toestel -> USB instellingen, kies daar voor “Massa opslag” (= diskdrive), en sluit dan je telefoon aan op je Mac. Dan zou het toch echt moeten werken, anders ligt het echt aan de samenwerking Android - Mac…

Helaas dit had ik geprobeerd, maar geen massa opslag.
Ik kan als je kiest voor massa opslag zodra de telefoon verbonden is met usb kiezen voor koppelen naar SD kaart.
maar ook dit geeft helaas geen effect..

SF

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren