Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jaz

jaz

• Lid sinds 06 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2014
  • 21:14

hallo allemaal

Ik gebruik dit voor het eerst want ik heb een probleem met mijn samsung galaxy s1 .
Mijn beeldscherm was kapot en ik liet hem maken en ik had mijn tel al heel lang . Na een tijdje nadat de beeldscherm gemaakt was kwam er opeen een soort roze vlek in de beeldscherm en die breide zich na een tijdje uit tot op een gegeven moment het beeld helemaal zwart was , maar als ik mijn tel uit of aan doe hoor je het wel en je hoort de tel opstarten en de knopjes doen het ook . Maar de beelschermm zelf blijft zwart dus wat moet ik doen.

alvast bedankt !

lillesarah

lillesarah

• Lid sinds 10 april 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 14 april 2014
  • 11:12

Dat betekent waarschijnlijk dat het scherm weer kapot is, waar heb je het scherm laten maken? Is het toestel al ouder als 2 jaar?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6000
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 14 april 2014
  • 11:17

Vraag verplaatst naar het Samsung Galaxy S forum

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2157
  • Reputatie 250
  • 15 april 2014
  • 21:40

jaz
hallo allemaal

Ik gebruik dit voor het eerst want ik heb een probleem met mijn samsung galaxy s1 .
Mijn beeldscherm was kapot en ik liet hem maken en ik had mijn tel al heel lang . Na een tijdje nadat de beeldscherm gemaakt was kwam er opeen een soort roze vlek in de beeldscherm en die breide zich na een tijdje uit tot op een gegeven moment het beeld helemaal zwart was , maar als ik mijn tel uit of aan doe hoor je het wel en je hoort de tel opstarten en de knopjes doen het ook . Maar de beelschermm zelf blijft zwart dus wat moet ik doen.

alvast bedankt !
Hi jaz,
Misschien is het een minimaal probleem. Het kan namenlijk zijn dat je beeldschermcontact ‘los’ zit en dat kun je eenvoudig verhelpen door die even aan te drukken (waarbij je een klik hoort)
Op dit thema staat hoe je je telefoon kunt openmaken.
Ga daar naar plaatje 3 (drie) en dan zie je naast het powercontactje (wat je deze keer niet moet losmaken) een rechthoekig contactdoosje. Dat contactje is de voeding/sturing van je beeldscherm. Als dat bij die eerdere reparatie niet goed aangedrukt is (of half los gegaan) zou dat jouw probleem wel eens kunnen zijn met je scherm.
Druk dit contactdoosje eens goed aan en je voelt wel of het goed zit (het kan niet meer bewegen).
Hopelijk lost dit jouw probleem op.
Succes,

Makker

Bewerkt (15 april 2014 21:40)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

MOTB

MOTB

• Lid sinds 22 februari 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 februari 2017
  • 21:01

ik heb mijn telefoon voor  2 dagen niet gebruikt ik gebruik hem en vervolgens zie ik iets zwarts op mijn scherm en ik wist niet wat ik moest doen dus ik liet het met rust en het begon steeds meer zwarter te worden wat moet ik doen???>

Alvast bedankt

tfs

tfs

• Lid sinds 15 april 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 april 2017
  • 19:59

hoi ik heb mijn mobiel net laten vallen en het scherm kan niet meer aan maar ik voel hem nog wel trillen hoe kan ik dit gemakkelijk oplossen

xLibelle

xLibelle

• Lid sinds 23 april 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 14:08

Help! 

Ik heb laatst mijn telefoon laten vallen op een stenen vloer.
er zit in de hoek van het scherm (onder het scherm, dus niet waar je op tikt, maar dat scherm daaronder) een paar barstjes. Als ik hem aan doe, gaat hij binnen 0.5 seconden flikkeren. Dus dan zie je het scherm 0.5 seconden, en dan wordt het weer zwart. Maar hij is wel aan. Wat moet ik doen? Is mijn scherm kapot en moet ik hem laten maken, (kan hij gemaakt worden) of moet ik nu opeens een nieuwe telefoon kopen? Want ik heb mijn telefoon nu pas een halfjaar, en het is een Samsung Galaxy J5. Ik weet niet wat ik moet doen.

robbie123

robbie123

• Lid sinds 20 mei 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2017
  • 21:01

hoi ik heb een samsung galaxy A3 black en ik liet mijn telefoon 2 seconden in het water vallen toen wou ik hem aan zetten en ik kreeg allemaal kleurtjes te zien toen deed ik hem in een rijst ongeveer 2 uur deed het nog steeds niet toen probeerde ik ff mijn wachtwoord en dat deed ie ik kon ook op alle apps alleen het beeld is zwart hoe kan ik dit oplossen?

vriendelijk groet robbie123
     alvast bedankt

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 21 mei 2017
  • 10:34

2 uur in de rijst is bij lange na niet genoeg en dat je hem aangezet hebt kan nu funest zijn geworden en je daarmee het toestel helemaal vernield hebt, water en elektronica is nu eenmaal geen beste combinatie.

het beste is laat hem alsnog twee dagen in de rijst liggen en als het kan haal de accu eruit werkt hij daarna nog niet dan is het tijd voor een reparatie.

Bewerkt (21 mei 2017 10:36)
IsaCoenrades

IsaCoenrades

• Lid sinds 28 januari 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2019
  • 20:50

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met mijn Samsung J5. Bij mijn telefoon moest een heel nieuw achtscherm op van 120 euro.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren