Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Thois

Thois

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2010
  • 23:53

Dames en heren,

Ik zit met een probleempje. Ik heb 2 Google apps accounts. 1 van mijn eigen bedrijf en een van het bedrijf waar ik voor werk. Ik heb deze allebei ingesteld op mijn nieuwe Samsung Galaxy S. Doordat je android bij een tweede gmail account geen agenda kan syncen, dacht ik dat via het ActiveSync protocol deze alsnog toe te voegen. Dit werkte altijd prima op mijn Hero. Ik zie dus in Accounts and sync mijn gegevens correct staan. Ik krijg geen sync errors, maar ik zie de afspraken niet verschijnen in mijn agenda.

Als ik bij de instellingen van mijn agenda kijk naar mijn agenda accounts, zie ik ook mijn exchange agenda er niet tussen staan.

Iemand een idee?

Bewerkt (22 april 2013 12:29)
awakener

awakener

• Lid sinds 30 augustus 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2010
  • 11:08

Ik heb dus precies hetzelfde probleem. Mijn e-mail synchroniseerd netjes maar alleen agenda items van mijn SGS naar de exchange server werkt niet. Als ik dus een agenda item op mijn telefoon plaats komt deze niet in outlook te staan. Als ik eerst in outlook een agenda item maak komt deze wel op mijn SGS te staan. als ik een agenda item aanmaak kies ik uiteraard wel de exchange agenda ipv ‘mijn agenda’.

Is dit een bekend probleem?

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
Thois

Thois

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2010
  • 11:13

awakener,

Ik ben er achter gekomen dat mijn gegevens niet correct waren ingevoerd. Controleer je gegevens nogmaals. De Galaxy S geeft geen foutmelding als de gegevens niet juist zijn.

Denk er bijvoorbeeld aan om je volledige gebruikersnaam in te vullen dus met @domein.com

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
awakener

awakener

• Lid sinds 30 augustus 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2010
  • 15:53

Alle gegevens zijn volgens mij goed. Ik kan namelijk wel mijn e-mail synchronisere. Het vage eraan is dat als ik vanaf mijn Outlook client een agenda item maak deze wel wordt gesynct naar mijn SGS maar als ik eerst een item op mijn SGS zet deze niet wordt gesynct naar mijn outlook client. Had jij dit ook?

Bewerkt (22 april 2013 12:37)
Cootje79

Cootje79

• Lid sinds 01 september 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 1 september 2010
  • 11:52

Mijn gerelateerd probleem. Ik krijg de agenda van mn google-account, welke is geregistreerd destijds met mn hotmail-adres, niet gesyncd. Nergens wortie herkent zoals jullie ook hebben….wich sucks

Bewerkt (22 april 2013 12:37)
Marc01

Marc01

• Lid sinds 06 september 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 september 2010
  • 14:12

Ik heb hetzelfde probleem. Synchronisatie wel van server naar telefoon, maar niet andersom. Al van alles geprobeerd, maar tot nu toe geen oplossing. Hoop dat jullie er iets op vinden (ik ben niet zo'n wizzkid…)

Bewerkt (22 april 2013 12:38)
Marc01

Marc01

• Lid sinds 06 september 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 september 2010
  • 08:37

Marc01;39012
Ik heb hetzelfde probleem. Synchronisatie wel van server naar telefoon, maar niet andersom. Al van alles geprobeerd, maar tot nu toe geen oplossing. Hoop dat jullie er iets op vinden (ik ben niet zo'n wizzkid…)

Bij het opstellen van een agendaafspraak vanaf de SGS kun je kiezen voor ‘agenda’. Bij volgend menu kiezen voor exchange en het werkt. Wel omslachtig.

Bewerkt (22 april 2013 12:38)
dikkie

dikkie

• Lid sinds 01 oktober 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2010
  • 13:39

Sorry maar ik krijg het nog niet voor elkaar, Ik maak gebruik van de normale agenda app op de samsung galaxy s. Daar maak ik een nieuwe afspraak aan en hierbij geef ik aan dat ik de afspraak maak in de account die in contact staat met de exchangeserver van mijn werk. Als ik hem opsla zie ik hem wel op mijn telefoon maar niet in outlook op mijn werk terwijl ze allebei de data van dezelfde exchange server af halen. Doe ik iets verkeerds?

Bewerkt (1 oktober 2010 13:39)
pwhooftman

pwhooftman

• Lid sinds 24 augustus 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 4 oktober 2010
  • 16:47

dikkie;43862
Sorry maar ik krijg het nog niet voor elkaar, Ik maak gebruik van de normale agenda app op de samsung galaxy s. Daar maak ik een nieuwe afspraak aan en hierbij geef ik aan dat ik de afspraak maak in de account die in contact staat met de exchangeserver van mijn werk. Als ik hem opsla zie ik hem wel op mijn telefoon maar niet in outlook op mijn werk terwijl ze allebei de data van dezelfde exchange server af halen. Doe ik iets verkeerds?

Voor de zekerheid toch vaststellen of je de afspraak op de Galaxy in de goede agenda zet.
Als je een nieuwe afspraak invoert, dan vul je achtereenvolgens in:
Gebeurtenis (Tik om een titel in te voeren)
Van
Tot
Vinkje Hele dag
Agenda.Rechts naast agenda staat een pijl naar rechts, druk daar op en zie je aangemaakte agenda's. Selecteer nu je Exchange agenda (dat is niet “Mijn agenda”)
Klik Opslaan

en dan zou het toch echt moeten werken. Eventueel controleren via Instellingen, Accounts en Synchroniseren of je Exchange account vanzelf synchroniseert en anders op Synchroniseren drukken. Mijn ervaring met Exchange is dat als het de ene kant op werkt, dat het dan ook de andere kant op werkt. Gooi anders eens een afspraak weg die via Exchange op je telefoon terechtgekomen is, en kijk of ie in de Outlook werk agenda ook verdwijnt. Zo ja, dan weet je zeker dat het telefoon->werk werkt.

Bewerkt (4 oktober 2010 16:47)
fame

fame

• Lid sinds 07 oktober 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2010
  • 14:05

Ik heb ook hetzelfde probleem. Gisteren met Samsung gebeld.
Zij melde mij dat binnen 8 a 10 dagen Android 2.2 uitkomt. Dit zou het probleem moeten gaan verhelpen.

Bewerkt (7 oktober 2010 14:05)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren