Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Zoekende

Zoekende

• Lid sinds 12 januari 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2014
  • 14:35

Op internet een kapotte Galaxy GT i9000 gekocht en met een een nieuw display en Hardcover gerepareerd. Telefoon werkt weer naar behoren maar krijgt steeds updates van apps die door de vorige eigenaar erop zijn gezet. Factory reset en verwijderen via instelling werkt niet. Contacten en apps blijven erop. Is het mogelijk via rooting het apparaat volledig schoon te krijgen, dus zonder een google account of is er een andere mogelijkheid. Lees op internet over rooting vanaf firmware x. Mijn huidige firmware is 2.3.3. Een update via Kies lukt niet, apparaat versie wordt wel gezien en een hogere versie wordt wel aangeboden, maar de update werkt niet. Gaarne jullie advies

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 12 januari 2014
  • 15:15

Zoekende
Op internet een kapotte Galaxy GT i9000 gekocht en met een een nieuw display en Hardcover gerepareerd. Telefoon werkt weer naar behoren maar krijgt steeds updates van apps die door de vorige eigenaar erop zijn gezet. Factory reset en verwijderen via instelling werkt niet. Contacten en apps blijven erop. Is het mogelijk via rooting het apparaat volledig schoon te krijgen, dus zonder een google account of is er een andere mogelijkheid. Lees op internet over rooting vanaf firmware x. Mijn huidige firmware is 2.3.3. Een update via Kies lukt niet, apparaat versie wordt wel gezien en een hogere versie wordt wel aangeboden, maar de update werkt niet. Gaarne jullie advies

Een factory reset zou de eigenlijk dat als resultaat hebben, waarom dat bij jou niet lukt weet ik even niet. Rooten heeft denk ik geen meerwaarde, wat je wel zou kunnen doen is om via sammobile.com de juiste software te downloaden en de via odin op je toestel te flashen.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

eejeewee

eejeewee

• Lid sinds 03 februari 2011
  • Berichten 167
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2014
  • 12:59

Probeer een factory reset vanuit de (originele) recovery. Dan is alles wel weg.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren