Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

minketijsen

minketijsen

• Lid sinds 02 oktober 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2011
  • 10:19

Het is jammer dat een fabrikant van goede telefoons zulke slechte software voor de pc gebruikt, updates van firmware gaan alleen via de pc, wat een onzin zeg, waar heb ik dan die snelle telefoon voor S2, en dan vinden ze het gek dat iedereen zijn telefoon root, omdat daar wel normale snelle en duidelijk software voor handen is. nee weer een gemiste kans van samsung, ik ga maar weer een custom rom erop zetten.

Bewerkt (2 oktober 2011 10:19)
robingo

robingo

• Lid sinds 19 augustus 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2011
  • 10:31

minketijsen;222720
Het is jammer dat een fabrikant van goede telefoons zulke slechte software voor de pc gebruikt, updates van firmware gaan alleen via de pc, wat een onzin zeg, waar heb ik dan die snelle telefoon voor S2, en dan vinden ze het gek dat iedereen zijn telefoon root, omdat daar wel normale snelle en duidelijk software voor handen is. nee weer een gemiste kans van samsung, ik ga maar weer een custom rom erop zetten.

Helemaal mee eens, maar maak niet de fout een rom uit te zoeken in het sgs1 forum, waar je nu post. Het SGS2 forum is hier.

Bewerkt (2 oktober 2011 10:31)
Ibo

Ibo

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2011
  • 12:53

Kies installeren zonder firewall heeft bij mij geholpen. Gaat nog niet altijd even snel maar kan muziek/foto'sen contacten syngroniseren.
groet, Ibo

Bewerkt (3 oktober 2011 12:53)
mbo6810us

mbo6810us

• Lid sinds 11 maart 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2012
  • 10:42

Samsung Kies is gewoon een schande. Dat een dergelijk bedrijf met zoveel kennis met zo'n rotzooi durft aan te komen. De Galaxy 2S is een prachtig toestel, het is alleen onmogelijk om films van de pc via dit programma te importeren. En dat was nou net wel mijn bedoeling. Met een Nokia N97 werkte dit heel eenvoudig en efficient. Voldoende reden om te zeggen: koop geen Samsung maar een I-phone of van mijn part een Nokia.

Bewerkt (11 maart 2012 10:42)
marga1

marga1

• Lid sinds 02 juni 2011
  • Berichten 212
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2012
  • 15:59

Ik heb Kies deze week van mijn laptop gehaald nadat ik een update op mijn SGS heb gedaan (wat ook gelukt is). Duurde een eeuwigheid voordat Kies eindelijk opstartte op mijn laptop. En elke keer als ik mijn laptop opstartte draaide Kies op de achtergrond via taakbeheer mee. Wat een ellende. Zodra er weer een update komt voor SGS dan installeer ik Kies wel weer (als dat lukt).

Bewerkt (11 maart 2012 15:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren