Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

riek

riek

• Lid sinds 23 augustus 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2013
  • 12:00

Beste Forum gebruikers.

Ik ben nu al 2 dagen aan het klooien en aan het surfen op internet om me zoon zijn galaxy s weer aan de praat te krijgen.
Ik had foto's gemaakt van alle gegevens maar die zijn nu ik ze wil bekijken dus mislukt :-[.
wel heb ik nog iets op geschreven Fireware 2.3.5 gingerbread XXJVT
Het probleem is dat er ik weet niet hoeveel berichtjes komen met, HELAAS! de toepassing xxxx ( xxxxxxx ) is onverwachts gestopt.
probeer het opnieuw.
Ik heb geprobeerd.

Alles wissen via de telefoon (toen ik daar nog kon komen)
gebeld naar *2767*3855#
reset via de 3 knopjes volume up middelste knopje en power.

Flashen met Odin3 met CODE_I9000XXJVU_CL851880_REV03_user_low_ship.tar.md5
GT-I9000-CSC-MULTI-OXAJVU.tar.md5
MODEM_I9000XXJVU_REV_00_CL1092175.tar.md5
s1_odin_20100512.pit

Het flashen ging allemaal goed.

Nu blijven die reeks meldingen nog steeds komen, en kan ik bij de toepassing installatiewizard (proces com.android.setupwizard) is onverwachts gestopt. probeer het opnieuw. niet meer verder in de telefoon komen. ook komt er daarna steeds de toepassing Google Services framework(porces com.google.process.gapps) is onverwats gestopt. probeer het opnieuw.

ik zou niet weten wat ik nog meer zou kunnen doen. of heb ik het gewoon helemaal verkeerd gedaan? ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb tegen me zoon gezegt dat ik hem wel even zou fixen.

GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 23 augustus 2013
  • 12:33

Je maakt geen gebruik van een backup? Want misschien zet je telkens een backup terug welke nog oude systeem bestanden bevatten.

Je kan eens proberen door fix permission (onder advanced), clear cache en clear dalvik cache te doen in recovery.
Ook kan een wipe data/format in recovery nooit kwaad, net zoals een “format /system” (onder mounts/formats).
Hier zal je wel CWM/kernel moeten installeren. Best gebruik je hiervoor Semaphore: http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/19166-kernel-semaphore-kernel-gingerbread-jvs-cf-root-voodoo-sound-color-oc-uv-bln.html (instructies in post 2)
Wil je nadien root toegang krijgen moet je nog even “Superuser” of “SuperSU” downloaden uit play store.

Als je huidige rom JVU is, dan moet je versie 2.5.0 nemen. Als je de laatste JW5 rom (zie onderstaande link) hebt moet je 2.7.4 nemen

De laatste officiele rom kan je vinden onder http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-236-via-odin-nlbe.html
Als je een .pit hebt gebruikt, dien je ook re-partition aan te vinken (dit werkt wel best met 3 bestand roms).

riek

riek

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2013
  • 13:05

Bedankt voor de snelle reactie.
Aangezien ik nog een aardige oob ben in de androidwereld zal ik eerst alles en goed doorlezen en bekijken wat je me zojuist hebt verteld. En hopen dat ik er dan uit kom.
ik ben iets verder in de telefoon gekomen in kon de info nu weer lezen.

firmware is nu 2.3.6
baseband I900XXJVU
kernel 2.6.35.7-I900XXJVU-CL851880 se.infra@SEI #2

“Je kan eens proberen door fix permission (onder advanced), clear cache en clear dalvik cache te doen in recovery.” Zal eerst eens kijken of dat me lukt even uitzoeken hoe ;-]
mvg riek

GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 23 augustus 2013
  • 17:56

Ok. Recovery mode is Volume Up + Home button + Power button (bijna zoals download mode dus, maar dan volume up ipv down)
Hiervoor moet je dus wel eerst die Semaphore 2.5.0 kernel op je telefoon zetten, uitleg hiervan staat in dat bijhorende topic.

riek

riek

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2013
  • 21:51

is gelukt alleen op de een of andere manier blijven er bv oude foto's terug komen ook als ik ze in d eprullenbak gooi dan blijven ze daarna gewoon weer terug komen. de popups van problemen toepassingen blijven ook nog komen alleen een stuk minder dan eerst.
ik ga er van de week als ik weer tijd heb mee verder. in iedergeval erg bedankt voor het advies Girlkillu.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren