Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jessy583

Jessy583

• Lid sinds 23 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2013
  • 15:09

Hallo,
Ik had al ongeveer een jaar mijn SGS in de kast liggen met een kapot scherm.
Twee weken geleden had ik dan uiteindelijk besloten om het schermn te laten maken, dat zou me €110 kosten. Een kleine week later kon ik mijn SGS gaan halen, maar snel ondervond ik al dat er iets mis was met de netwerkverbinding. Uiteindelijk maakte mijn toestel totaal geen verbinding meer met eender welke provider, mijn is mobistar (BELGIE).. Ik ben toen onmiddellijk teruggegaan naar de winkel, en daar beweerde ze dat er een sim lock op mijn SGS stond (terwijl ik vóór dat mijn originele scherm kapot was, hier NOOIT problemen mee heb ondervonden, mijn toestel is ook in een normale winkel gekocht, met factuur en dergelijke, alles in orde.. dus ik vond het al zeer vreemd dat het volgens hun sim lock was. Maar okee, weer een week mijn gsm kwijt, die winkel heeft mijn SGS toen naar holland gestuurd (voor die sim lock dan). Gisteren mocht ik mijn toestel dan terug gaan halen, alles werkte terug perfect, ik dolgelukkig want had die gsm wel gemistheb mij dus de hele zaterdag bezig gehouden met facebook, spelletjes, nieuwe apps installeren en dergelijke. En totaal geen problemen ondervonden, tot deze middag natguurlijk.. Ik ben gewoon mijn SGS aan het laden via een USB poort van mijn laptopje, heb er ondertussen zelfs nog mee bezig geweest, tot ik op een gegeven moment eens wou ‘kijken’ op mijn toestel, waarbij ik dus onmiddellijk ondervond dat het toestel NIETS meer deed.. reageert niet op USB, niet op batterijlader, ik geraak niet in de recovery of de download mode, ook niet als ik de batterij er enkele minuten uithaal,… hij doet echt helemaal NIETS meer.. ik heb hier ook al alle topics afgezocht en vanalles geprobeerd, flashen gaat ook niet want het toestel is dood. nu ben ik wel ten einde raad.. iemand hier ervaring mee of die me kan helpen mijn gsm terug aan de gang ter krijgen? het is toch niet gewoon de batterij die het begeven heeft?
groetjes x Jessy

TheMaXoMan

TheMaXoMan

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2013
  • 02:35

Heb je al een jig geprobeerd?

Send from a Sega Dreamcast
;-p

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren