Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

yamma

yamma

• Lid sinds 23 juli 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2013
  • 17:18

Als het ff zou kunnen, zou ik af en toe handmatig een backup willen maken van mijn ‘systeem’, wat wordt ogpeslagen als update.zip. Dan kan ik in recovery het weer makkelijk terug zetten. Dit voor het geval mijn systeem weer ineens raar gaat doen. Ik zou dan graag de telefoon weer naar zijn oude staat terug willen brengen.

Ik heb ROM manager bekeken, maar die roept dat ik dan eerste CWM recovery moet flashen. Ik heb nu de semaphore kernel 2.7.4. Kan ik hem dan zonder problemen laten flashen naar de laatste CWM recovery? Zijn er nog andere (makkelijke) manieren?

Bewerkt (21 mei 2013 14:11)
yamma

yamma

• Lid sinds 23 juli 2012
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 11:00

Ik ben er inmiddels achter dat ik “Semaphore CWM Recovery 5.0.2.1” erin heb zitten. Geen idee in hoeverre die is aangepast.

In de recovery mode kan ik een backup maken, maar dat is wat omslachtig. Maar weet iemand misschien of ik met ROM manager straffeloos een CWM recovery er overheen kan flashen? Rom Manager wil nu nl. geen backups maken en roept dat hij echt CWM Manager erop wil zetten.

Bewerkt (21 mei 2013 14:13)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 27 maart 2013
  • 12:54

Als je in Recovery mode zit kan je toch een backup nemen? Waarom is dit omslachtig? Is 1 knopje drukken en hij is vertrokken.

Meer info vind je hier: Nandroid Backup - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

Bewerkt (21 mei 2013 14:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren