Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Roofvis

Roofvis

• Lid sinds 17 maart 2013
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 22 maart 2013
  • 16:04

Beste allen en Fred in het bijzonder, Ben al verder dan jij met proberen althans maar ook nog geen steek verder. Wat ik ook doe en welke firmware ik er ook op zet de oude date blijft hier ook steeds terug komen. Je interne SD is een geheugen die vele malen sneller is dan een extern micro sd kaartje dus iets van firmware op je externe sd zetten lijkt me niet veel zin hebben. Heb je mail gestuurd, maar dat betreft firmware die ikzelf ook zonder resultaat geprobeerd heb. Gek dat er niks van de oude bestanden te verwijderen is en waar komen ze toch steeds van terug, want pc en mobiel zien ze wel, maar kunnen er niks mee???? (zo lijkt het)

Bewerkt (21 mei 2013 14:10)
Fred_Factor

Fred_Factor

• Lid sinds 20 maart 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 08:32

Beste Allen,

afgelopen Vrijdag een i9000 met een defect scherm gekocht via marktplaats en het moederboard overgezet in mijn onbeschadigde i9000.
via odin geflashed en werkt weer als van ouds! kosten 60 euro. (op Youtube een filmpje bekeken hoe je een i9000 uit elkaar haald http://www.youtube.com/watch?v=vxPWsLd05F4)
echter blijft de vraag waarom het oude moederboard niet doet wat het zou moeten doen, we zoeken verder.

groet Fred

Bewerkt (21 mei 2013 14:13)
TheMaXoMan

TheMaXoMan

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 09:39

Ja ik ben er ook al een tijdje mee bezig maar een ander moederboard erin zetten is ook een oplossing wie weeet ga ik dat ook eens proberen
Ging dat trouwens makkelijk of viel het tegen ?

Bewerkt (21 mei 2013 14:13)

Send from a Sega Dreamcast
;-p

Roofvis

Roofvis

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2013
  • 20:20

Knap gedaan fred en hopelijk vindt je nog eens oplossing over dat moederboard (of ik) want zou graag onze I9000 weer aan de gang krijgen zonder veel kosten.

Bewerkt (21 mei 2013 14:15)
Fred_Factor

Fred_Factor

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2013
  • 18:04

Beste Maxoman & Roofvis,

het gaat best makkelijk je bent er ongeveer 20 min mee kwijt (mb uit het ene toestel halen en plaatsen in het andere)
even lijkt je samsung het niet leuk te vinden bij het openen cq verwijderen van de behuizing, verder alle aansluitingen goed aandrukken en het werkt, werkt ie niet naar behoren weer even openmaken en echt alle aansluitingen controleren (lees= Fred spreekt uit ervaring, want in eerste instantie liep de s1 erug traag, 1 aansluiting niet helemaal lekker vast. )

met het oude MB ga ik aan de gang, hoop deze weer aan de praat te krijgen.

groet Fred

Bewerkt (21 mei 2013 14:16)
Roofvis

Roofvis

• Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2013
  • 00:43

Fred Factor;395063
Beste Maxoman & Roofvis,

het gaat best makkelijk je bent er ongeveer 20 min mee kwijt (mb uit het ene toestel halen en plaatsen in het andere)
even lijkt je samsung het niet leuk te vinden bij het openen cq verwijderen van de behuizing, verder alle aansluitingen goed aandrukken en het werkt, werkt ie niet naar behoren weer even openmaken en echt alle aansluitingen controleren (lees= Fred spreekt uit ervaring, want in eerste instantie liep de s1 erug traag, 1 aansluiting niet helemaal lekker vast. )

met het oude MB ga ik aan de gang, hoop deze weer aan de praat te krijgen.

groet Fred

Weet niet of dit voor mij helemaal de oplossing is want glas is kapot en heb wat betreft de data zelfde euvel als jou. Ben nu bezig met Makker (ook iemand uit dit forum) en stuur onze mobiel naar hem op. Hoop dan met wat samenwerking de oplossing te vinden.
Je hoort hier nog van en wie weet ook jouw probleem opgelost. (zie andere discussies in dit forum). Al leuk dat we elkaar zo kunnen helpen en best een heel waardevol forum hier geworden. Complimenten aan alle die dit zo goed hebben weten te maken.

Bewerkt (21 mei 2013 14:16)
TheMaXoMan

TheMaXoMan

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 186
  • Reputatie 0
  • 2 april 2013
  • 19:51

Hee roofvis als iets gehoord?

Bewerkt (21 mei 2013 14:21)

Send from a Sega Dreamcast
;-p

Fred_Factor

Fred_Factor

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2013
  • 20:26

morgen weer een dag dat ik aan mijn defecte mb klooien mag, (want je wordt een beetje lui als je s1 weer lekker werkt)

ga weer eens kijken hoe ver ik kan komen

wordt vervolgd

Bewerkt (6 mei 2013 20:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren