Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nielezz

nielezz

• Lid sinds 22 april 2010
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2010
  • 20:52

Wie denken jullie dat er gaar winnen? Ik lees veel over de nieuwe Samsung dat dit echt een super phone is en ze denken zelfs telefoon van het jaar 2010. Ik ben benieuwd wat jullie meningen zijn.
Daarnaast wil ik weleens weten wat jullie nou vinden van iphone of android software?

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 31 mei 2010
  • 22:05

2010 is net half voorbij - in januari werd er geroepen dat er dit jaar tussen de 100 en 150 nieuwe modellen met Android uit zouden komen… om nu al te roepen dat 1 specifiek model de telefoon van het jaar zou zijn is misschien een beetje voorbarig.

Anyway, iPhone is een goed produkt, er is goed over nagedacht en inmiddels misschien nog niet uitontwikkeld maar dan toch behoorlijk volwassen. Zo jammer dat de markt zo krampachtig door Apple beheerd moet worden en alles op elkaar moet lijken! Daarbij vind ik de prijs van de iPhone gewoon veel te hoog.

Android daarentegen is vrijheid blijheid. Met alle voor- en nadelen die daar bij horen: er is heel veel troep in de markt maar met wat zoeken vindt je uiteindelijk altijd wel iets dat ongeveer doet wat je wil. Uitontwikkeld is het allemaal nog lang niet, maar er zit schot in. Er zijn wel bepaalde onderdelen die nog lang niet klaar zijn; bluetooth bijvoorbeeld is zwaar onder de maat en ook aan de standaard applicaties schort er hier en daar nog wel eens wat. Niet alles is even stabiel ook maar als je daar mee kunt leven dan biedt Android nu al een goede prijs/prestatie verhouding, veel variatie en de mogelijkheid tot customizing.

Als je het mij vraagt heeft Android het momentum waar iPhone nu echt moet gaan vechten om in de markt te blijven.

Bewerkt (22 april 2013 12:24)
Marcoryn

Marcoryn

• Lid sinds 11 juni 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2010
  • 13:35

Android ontwikkeld zich sneller dan de iPhone. Ik denk dat Apple niet mikt op de tweakers en gadget doelgroep, maar meer op de mensen met iets minder feeling voor smartphones, die toch een hip toestel willen.

Verder denk ik dat de Samsung Galaxy S een van de betere toestellen van het jaar zal worden, tesamen met de Evo, mocht deze hier ooit uitkomen en misschien toch de Desire, die zeer goed wordt verkocht hier in Nederland. Een winnaar is niet een met de beste specs, maar welke uiteindelijk het meest verkocht is.

Ik hoop wel dat Samsung de ondersteuning wat serieuzer gaat nemen, want ik volg dit toestel en de enige kritiek van bijna iedereen is de ondersteuning. Ben erg benieuwd.. Over 2 weken ligt ie in de winkels.

Bewerkt (22 april 2013 12:25)
yoteun

yoteun

• Lid sinds 27 juni 2010
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2010
  • 14:34

Ik vind de apps voor de ipod/iphones erg leuk.
Makkelijk dat je via Itunes dingen kan downloaden en synchroniseren.
Het nadeel vind ik alleen dat apple hele strikte regels heeft.
Op zich wel goed, maar ze willen teveel in de hand houden.
En nu ook je informatie waar je bent gebruiken voor ads.

Android lijkt me wel prettig werken, ik zag dat er leuke apps voor zijn.
Ik kan er verder nog niets over zeggen.
maar op dit moment gaat mijn voorkeur hier naar uit.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren