Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

elonc

elonc

• Lid sinds 16 mei 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 mei 2014
  • 15:53

Hallo Flaapwijer,
Ik wou jouw ook bedanken voor de duidelijk en makkelijk handleiding. Na heel veel googelen en try&error proberen het juiste stock firmware voor mijn zon GT-I9000 toestel heb ik deze artikel gevonden, en ik dacht dat mijn problemen zijn opgelost.
MAAR, toen ik met succes tot deze lijnitem ben gekomen:

4.7 En tadaa, je telefoon doet het weer. Awesome! Maar wat nu? Inderdaad, we zijn nog niet klaar. Je telefoon doet het wel weer, je kan alleen je interne geheugen nog niet benaderen en dus kan je er nog niet veel mee.
geen TADAA!!!alles blijft het zelfde.
Namelijk: accu 100% teken; PWR-aan knop drukken voor langer dan 2SEC; Galaxy S GT-I9000 scherm en daarna weer het accu 100% teken.
In recovery mode zie ik E:failed to mount /sdcard (no such file or directory), E:Can't mount /sdcard

Lijkt dat mijn int sdcard dood is maar iets meer omdat ik kan de toestel niet werkend krijgen voor de volgende stap van jouw wizard.

Joostvanc

Joostvanc

• Lid sinds 13 mei 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 juni 2014
  • 22:15

Beste Allemaal,

Een aantal berichten geleden las ik dat mensen CM11 (Kit Kat) hadden geïnstalleerd. Echter door een verdwenen vold.fstab in deze versie van Android, kon de externe sdkaart niet meer worden omgewisseld met de kapotte interne sdkaart.

De bestanden die hiervoor nodig zijn zitten namelijk in Kit Kat in de kernel en kunnen alleen worden aangepast voordat de kernel wordt geflasht naar de telefoon.

Ik ben vandaag de hele dag aan het zoeken geweest, en heb de oplossing gevonden:

Benodigheden:

Deze custom kernel: http://rootaxbox.no-ip.org/kasper_h/kernels/KK/switchSD/Mackay_kernel_0.603_cwm_swappedSD_CMC-signed.zip

Stap 1a:
Zet deze zip op je SD-Kaart

Stap 1b:
Boot de telefoon (met CM11 geïnstalleerd) in de CWM recovery.

Stap 2:
Kies “Install .zip from sdcard” en selecteer de zip die je net op de telefoon hebt geïnstalleerd.

Thats it. Niet meer en niet minder.

Note: Booten kan de eerste keer nogal lang duren, maar het zal ook zijn vruchten afwerpen :-)

Groeten,

Joost

Bewerkt (10 juni 2014 22:16)
koss01iscool

koss01iscool

• Lid sinds 14 juni 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2014
  • 17:36

haloo flapwaaier ik heb precies de stappen gedaan die je zijn behlave de stap an wizards tool en nu geeft hij in de recovery modus deze melding cant acces to /system/csc/XEN/system/ hij heeft geen toegang tot die map heeft dat er mee te maken dat ik de wizard tool niet heb gedaan? alvast bedankt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren