Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

galaxian

galaxian

• Lid sinds 24 januari 2013
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 27 februari 2013
  • 16:21

heb alles geprobeerd maar het wil maar niet werken , toestel omgeruild voor een htc desire en ja hoor meteen werken met de autoradio !

Bewerkt (21 mei 2013 13:49)

apple iPhone 5 16GB 9IOS9.02)
sony xperia c 6603(5.1)
sony xperia z2 (5.1)
lg L90 (5.1)
samsung s4 (5.1)
Htc one m7 32gb (5.1)
Nexus 6 (5.1.1.)
sony xperia P.(4.4.2)
asus memopad 10 Tabblet 4.4
apple iPad 1 wifi 3g jailbracked
nokia x8 symbian carl zeis 12mp

StefanDV

StefanDV

• Lid sinds 09 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2013
  • 18:03

idem hier, oude HTC werkt perfect met Parrot en build-in-systeem
nieuwe SGS Gio: pairing lukt maar geen telefoonboek over te halen naar Parrot of eigen systeem in de wagen

Bewerkt (9 mei 2013 18:03)
embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 9 mei 2013
  • 20:00

Samsung Galaxy Gio Mogelijk weet men hier raad.

Bewerkt (9 mei 2013 20:00)
johnderks

johnderks

• Lid sinds 20 juni 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2013
  • 01:49

Ik blij te lezen dat ik niet de enige ben met een probleem om de autoradio de adreslijst te laten importeren. Ik heb volgens mij alles geprobeerd wat in het bovenstaande is geadviseerd. Als ik probeer het visitekaartje te delen met de autoradio dan geeft de smartphone merk Wofgang 45 IPS met Android 4.1.1 (van de ALDI overigens) dat de file niet is verstuurd en dat houdt het verhaal dus op.

Verder heb ik overigens ook nog een Nokia 6303i en daarmee werkt alles perfect zonder enig probleem. Ik zit me af te vragen of er geen mogelijkheid is om de contactenlijst die ik vlekkeloos kan importeren via de Nokia 6303i op de een of andere manier toegankelijk gemaakt zou kunnen worden voor de smartphone. De radio overigens is de standaard radio die door SEAT in de Leon wordt gebouwd (bouwjaar juli 2011)

Heeft iemand nog een bruikbare tip??? Overigens het routen komt bij mij niet in aanmerking want daarvoor ben ik niet ervaren genoeg.

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 20 juni 2013
  • 20:23

johnderks
Ik blij te lezen dat ik niet de enige ben met een probleem om de autoradio de adreslijst te laten importeren. Ik heb volgens mij alles geprobeerd wat in het bovenstaande is geadviseerd. Als ik probeer het visitekaartje te delen met de autoradio dan geeft de smartphone merk Wofgang 45 IPS met Android 4.1.1 (van de ALDI overigens) dat de file niet is verstuurd en dat houdt het verhaal dus op.

Verder heb ik overigens ook nog een Nokia 6303i en daarmee werkt alles perfect zonder enig probleem. Ik zit me af te vragen of er geen mogelijkheid is om de contactenlijst die ik vlekkeloos kan importeren via de Nokia 6303i op de een of andere manier toegankelijk gemaakt zou kunnen worden voor de smartphone. De radio overigens is de standaard radio die door SEAT in de Leon wordt gebouwd (bouwjaar juli 2011)

Heeft iemand nog een bruikbare tip??? Overigens het routen komt bij mij niet in aanmerking want daarvoor ben ik niet ervaren genoeg.
Mogelijk kun je de vraag in het topic stellen, voor je toestel. Daar zal meer kennis zijn.
http://www.androidworld.nl/forum/wolfgang-aldi/

johnderks

johnderks

• Lid sinds 20 juni 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2013
  • 11:49

hey bedankt voor deze tip ga ik zeker doen. Ik heb overigens ook al een eenvoudige tussenoplossing gevonden en dan koop ik voor 14 euro bij vodafoon een tweede simkaart (eigenlijk krijg je twee nieuwe simkaarten die aan elkaar gekoppeld zijn). Een simkaart in de smartphone en eentje in mijn oude Nokia telefoon. De Nokia werkt geweldig met mijn autoradio en die komt dan ook vast in de auto zodat ik met name op langere ritten van alle draadloos faciliteiten gebruik kan maken. Wel denk ik dat je even in de gaten moet houden dat niet beide simkaarten actief zijn anders kan het zijn dat de verkeerde telefoon gebeld wordt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren