Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Timeeh

Timeeh

• Lid sinds 23 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 december 2012
  • 18:51

Hallo,

Ik heb een half jaar geleden deze guide gevolgd voor mijn mobiel:

Android 4.0.4 ICS for Galaxy S i9000

Alles werkte prima daarna en ik was er wel blij mee dat het werkte want zoveel verstand heb ik er niet van.

Sinds een paar weken ging me mobiel wel raar doen en sloot hij soms apps af met errors in beeld. Soms hielp het om hem even te rebooten en werkte het weer goed. Vandaag sloot hij weer alles af en kon ik niks meer openen. Ik reboot mijn telefoon maar hij blijft vast hangen bij het opstarten. Kon er niks meer mee doen want hij start niet op.
Ik die guide van hierboven opnieuw proberen te volgen zodat ik hem weer helemaal opnieuw installeer want dan kan ik er in ieder geval weer op maar ook dit werkt niet meer. Hij blijft vast hangen bij het opstarten en word er nu wel een beetje gek van :S

Iemand een oplossing?!

EDIT:

Heb er zelf ook nog een beetje mee gekloot net. Heb dit erop weten te installeren:

I897UCKJ3 Android 2.3.5 Gingerbread

Mijn mobiel start nu weer op. Alleen de home button werkt helemaal niet meer. De back button zorgt ervoor werkt nu als mijn home button blijkbaar en dit is zwaar irritant. Ook kan ik nu dus niet meer in de recovery mode want daar heb ik mijn home button voor nodig… help :c

EDIT:

Ik kan mijn mobiel blijkbaar ook niet meer aansluiten op mijn computer wanneer ik dit doe valt mijn mobiel gelijk uit. Als ik de usb dan verwijder start hij weer vrolijk op..

Bewerkt (24 april 2013 16:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren