Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

csaba1974

csaba1974

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 18 november 2012
  • 09:49

Ehm… ja. Maar zoals ik eerder al vermelde neemt het toestel geen enkele rom aan!

Bewerkt (24 april 2013 15:52)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 18 november 2012
  • 10:17

Huh ? Ook als je alleen deze volgt ???

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/33120-howto-4-stappen-van-froyo-softbrick-naar-2-3-6-jw5-voor-beginnelingen-noobs.html

csaba1974

csaba1974

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 18 november 2012
  • 15:50

Yepssss, maar het probleem is haast opgelost. Ik heb sinds een uurtje een SGS2 dus mijn vrouwtje wordt geholpen.
Kom ik meteen bij mijn volgende vraag.
Ik wil dus nu op mijn oude sgs mijn gmail en K9 mail account verwijderen zodat zij met haar eigen account aan de slag kan.
Wil ik deze echter verwijderen zegt de sgs dat dit niet gaat en alleen via privacy-fabrieksinstellingen kan.
Nu is de vraag: kan dit kwaad aangezien mijn sgs op een custom-rom draait ? Ga ik niets essentieels wissen zo?
EN indien dat wel zo is, zijn er andere mogelijkheden om die accounts te verwijderen?
Thx alweer

AndroidFan!

AndroidFan!

• Lid sinds 25 augustus 2012
  • Berichten 127
  • Reputatie 0
  • 18 november 2012
  • 22:33

Fabrieksinstellingen kiezen via instellingen menu van android. Het beste is het om de interne sd ook te wissen (mits je een kopie/backup op je pc gemaakt hebt, hierin staan instellingen van whatsapp en andere apps en denk bijv ook aan je foto's etc.). Dit gaat zeker ook met een custom rom. Nadat de telefoon weer is opgestart geef je het gmail account op van de nieuwe gebruiker.
Alternatief (ik zou echter voor bovenstaande methode gaan): In instellingen menu bij accounts jouw account verwijderen en nieuw account toevoegen. Er wordt dan naast jouw zaken die je met je google account synchroniseerde (jouw gmail, agenda, contacten, favorieten, etc) niets gewist.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren