Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

master64nl

master64nl

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 879
  • Reputatie 40
  • 24 november 2012
  • 13:49

Ik ben ook blij :thumbs: dat hij het weer doet alleen het verhaal klopt niet. Maar ja, ik wacht nog even hun antwoord af en anders is het 39,-

Bewerkt (24 april 2013 15:54)

Groetjes

master64nl

master64nl

• Berichten 879
  • Reputatie 40
  • 28 november 2012
  • 12:52

Uiteindelijk reageerde de monteur zelf op mijn mail en bleef volhouden dat hij niets aan de mini usb connector gedaan heeft. Hij beweerde dat deze mini usb connector gevoelig is voor welke kabel je gebruikt. Hij stuurt kostenloos de kabel op die werkte om te flashen. Alhoewel ik het vreemd vind betaal ik de 39,- en laat ik het hierbij.

Ik ga uiteraard thuis wel even testen of alles weer normaal werkt.

Bewerkt (24 april 2013 15:55)

Groetjes

master64nl

master64nl

• Berichten 879
  • Reputatie 40
  • 1 december 2012
  • 09:04

Het duurde even maar toen het toestel geleverd werd was ik niet thuis en moest ik het elders ophalen.

Het toestel werkte weer helemaal zoals vanouds. Ik ben er van overtuigd dat ze er een nieuwe mini-usb connectordeel in hebben geplaatst. Er zat ook een nieuw mini-usb naar usb-kabel bij die volgens de reparateur alleen zou werken.
Dit was dus niet zo want alle kabels werken gewoon nu. De connectors zitten er ook weer stevig in waaruit blijkt dat het een nieuwe aansluiting is. Ze hadden er standaard Android 2.1.1 op gezet. Dit heb ik direct veranderd naar 2.6.3 zonder problemen.

Het toestel gisteren avond te koop gezet en na een stormloop van mail en telefoontjes verkocht.

Ik wil iedereen bedanken die mij geholpen hebben en een pluim:thumbs: voor Makker.

Draadje mag op slot!

Bewerkt (24 april 2013 15:56)

Groetjes

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren