Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Millman7

Millman7

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 22 september 2012
  • 17:49

Dag allemaal, ik heb zojuist mijn samsung galaxy s geroot (ik ben niet zo heel erg ervaren) en kwam er achter dat ik de verkeerde heb gedaan, namelijk de root package voor samsung galaxy s zonder de jw4 valuepack geinstalleerd, maar ik heb jw4 dus wel geinstalleerd en merkte dat daar een andere root voor is, of dit uit maakt weet ik niet maar na het rooten starte mn mobiel zichzelf op en kwamen de witte letters: Galaxy S GT-i9000 in beeld en ‘samsung’ onderaan. daarna ging het beeld zwart voor een seconde of 3 en kwam het weer in beeld, zo ging het de hele tijd door.

Ik weet nu niet wat ik moet doen en ben radeloos, help me alstublief ik kan mijn apparaat nu niet meer gebruiken!

Alvast bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 22 september 2012
  • 18:10

Wat je nu hebt heet een “Bootloop” en die komt meer voor, zoek daar even op in dit forum……..
Verder mag ik aannemen dat je dit met Odin hebt gedaan, dus als je weer in download/Odin-mode opstart kun je gewoon opnieuw beginnen.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Millman7

Millman7

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 22 september 2012
  • 18:20

Peter-036;341645
Wat je nu hebt heet een “Bootloop” en die komt meer voor, zoek daar even op in dit forum……..
Verder mag ik aannemen dat je dit met Odin hebt gedaan, dus als je weer in download/Odin-mode opstart kun je gewoon opnieuw beginnen.

Oke bedankt!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren